آریا جوان
مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی اعلام کرد:
اهواز میزبان همایش ارائه یافته‌های پژوهشی استان‌های منطقه 6 کشور
سه شنبه 3 بهمن 1396 - 3:28:53 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: همایش ارائه یافته‌های پژوهشی استان‌های منطقه 6 کشور به میزبانی اهواز برگزار می شود.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان هم‌اندیشی پژوهشی استان‌های منطقه 6 کشور، با حضور دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های هرمزگان، فارس، خوزستان و بوشهر در شهر اهواز برگزار می‌شود.
بر این اساس محمدرضا فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: این هم‌اندیشی با هدف بررسی چالشها، ارزیابی و تحلیل فرصتهای پیش‌رو در جهت بالا بردن کیفیت فعالیتهای پژوهشی استانهای منطقه برنامه‌ریزی شده که ضمن آن دبیران شورای پژوهشی نیز گزارش عملکرد فعالیتهای پژوهشی ادارات کل ورزش و جوانان استان خود را ارائه می‌نمایند.
رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: برگزاری شورای پژوهش اداره کل استان ورزش و جوانان خوزستان با حضور مسئولان مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی و همچنین همایش ارائه یافته‌های پژوهشی استان‌های منطقه در دو حوزه ورزش و جوانان توسط مجریان و محققان در قالب همایش علمی از رویدادهای برنامه‌ریزی شده است.
وی هدف از برگزاری این رویدادها و نشست‌ها را برقراری ارتباط مؤثر و نزدیک ستاد وزارت ورزش و جوانان با ادارات کل و فعالان علمی- پژوهشی استان‌ها ذکر کرده و در ادامه درخصوص مخاطبان گفت: مخاطبان حوزه ورزش ؛ مدیران و مسئولین استانی، بخش‌های خصوصی ورزش و هیأت‌ها و مربیان ورزش ی بوده و مخاطبین حوزه جوانان نیز مدیران و کارشناسان اداره کل، اعضای سمن‌های استان و اعضای ستاد ساماندهی جوانان استان خوزستان می‌باشند.
در این گردهمایی منطقه‌ای دو کارگاه علمی با عنوان: «سنجش ترکیب بدنی در ورزش کاران»و «پیشگیری و درمان تمرین زدگی» در حوزه مطالعات ورزش و یک کارگاه با عنوان «مشارکت اجتماعی سمن‌های جوانان (چالش‌ها، راهکارها)» در حوزه مطالعات جوانان ، توسط آقایان دکتر شهرام فرج‌زاده رییس گروه سلامت و ورزش و دکتر کلاشلو معاون مطالعات جوانان مرکز برگزار خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/18400/اهواز-میزبان-همایش-ارائه-یافته‌های-پژوهشی-استان‌های-منطقه-6-کشور
بستن   چاپ