آریا جوان
محمدیان: تا جایی که در توانم باشد از ورزش بانوان حمایت می کنم
سه شنبه 3 بهمن 1396 - 3:29:22 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اجرای مفاد مندرج در حقوق شهروندی در بخش بانوان گفت: تا جایی که در توانم باشد از ورزش بانوان حمایت می کنم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، فریبا محمدیان در جشنواره فراغت بانوان با ورزش که به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و دهه ی مبارک فجر در سالن شهید تجلی کرمان برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به دلیل حمایت از ورزش بانوان گفت: آقای امیری خراسانی از زمان آمدنشان دغدغه شان ایجاد، طراحی و اجرای رویدادهای نشاط آور برای بانوان کرمانی بوده است که جا دارد اینجا از وی تشکر و قدردانی کنیم.
وی با تأکید بر اجرای مفاد مندرج در حقوق شهروندی در بخش بانوان افزود: تا جایی که در توانم باشد از ورزش بانوان حمایت می کنم.
محمدیان در بخش دیگری از سخنانش خطاب به بانوان گفت: تا ایران 1400 وزنتان را به شکل استاندارد نگه دارید و از 4 ساعت اوقات فراعت، روزانه 30 دقیقه ورزش کنید.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره ها سبب شور و نشاط در بانوان می شود، ابراز امیدورای کرد: روزی این جشنواره ها به شکل محله ای و خودجوش در پارک ها و فضاهای ویژه ی ویژه ی بانوان اجرا شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/18404/محمدیان--تا-جایی-که-در-توانم-باشد-از-ورزش-بانوان-حمایت-می-کنم
بستن   چاپ