آریا جوان
سید عبدالحمید احمدی در مراسم تجلیل از باشگاه های برتر:
باشگاه ها مرکز توسعه سلامت جسمی و روحی جامعه هستند
سه شنبه 3 بهمن 1396 - 4:22:45 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان باشگاه ها را مرکز توسعه سلامت جسمی و روحی عنوان و تاکید کرد که باشگاه ها در حل مسائل اجتماعی،کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از انواع بیماریها تاثیر مستقیمی دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی ،آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از باشگاه های برتر کشور که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های ورزش گاه انقلاب برگزار شد،اهمیت فعالیت های باشگاه های ورزش ی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت:با توجه به نقش بی بدیلی که باشگاه ها در توسعه ورزش کشور دارند ؛اگر بدنبال توسعه در ابعاد ورزش قهرمانی و همگانی هستیم نقش اصلی بر عهده باشگاه ها است و هر قدر باشگاه ها از لحاظ کمی و کیفی وضعیت مطلوبتری داشته باشند و حال آنها خوب باشد حال ورزش کشور هم خوب است.
سید عبدالحمید احمدی فعالیت های مربوط به ساماندهی باشگاه ها در چهار سال گذشته در وزارت ورزش و جوانان را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: اقدامات مختلفی به منظور ساماندهی باشگاه های کشور انجام شد که یکی از مهمترین آن تدوین لایحه نظام باشگاه داری کشور است که می تواند فعالیت های ساختارمند و بهتری را در زمینه باشگاه های کشور بوجود آورد.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان نقش باشگاه ها در سلامت عمومی و اجتماعی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: باشگاه های ورزش ی در قالب مسئولیت های اجتماعی خود می توانند نقش مثبتی در جامعه داشته باشند بطوریکه آنها می توانند مردم را به سمت سلامت سوق دهند در واقع آنها می توانند کانون سلامت اجتماعی باشند.
وی با بیان اینکه باشگاه ها باید محیطی را فراهم کنند که مردم با خیال آسوده به آنجا مراجعه کنند ادامه داد: نقش باشگاه ها در انجام مسئولیت های اجتماعی هم غیر قابل انکار است بطوریکه آنها در زلزله اخیر ثابت کردند به خوبی برای تحقق این وظیفه خطیر گام برداشتند.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش تاکید کرد: باشگاه ها می توانند در انجام مسئولیت ها و وظایف اجتماعی ،کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از بیماریها نیز نقش عمده ای ایفا کنند بنابراین باید از ظرفیت باشگاه ها به درستی استفاده کنیم و حتی از طریق باشگاه ها مشکلات زیست محیطی را تشریح و برای حل آن اقدام جدی به عمل آوریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/18412/باشگاه-ها-مرکز-توسعه-سلامت-جسمی-و-روحی-جامعه-هستند
بستن   چاپ