آریا جوان
برگزاری نشست ساماندهی بلیط فروشی در ورزش گاه آزادی با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان
چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 1:12:55 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - جلسه ساماندهی بلیط فروشی تماشاگران در ورزش گاه آزادی با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزش ی کشور و جمعی از معاونین وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه، با توجه به بازدید اخیر مهندس کریمی و دستور و پیگیری دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ساماندهی بلیط فروشی تماشاگران در ورزش گاه آزادی، جلسه مشترکی صبح امروز چهارشنبه 4 بهمن ماه در دفتر مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، مهندس کریمی به ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت فرآیند فروش بلیط، ورود و خروج و تردد تماشاگران به ورزش گاه آزادی پرداخت. در نتیجه مقرر گردید کارشناسی های لازم در این خصوص توسط مسئولین مربوطه انجام شده و جهت رفاه و آسایش تماشاگران محترم، این مهم هر چه سریعتر انجام شود.
گفتنی است در این نشست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی، امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش، ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و پشتیبانی، محمد جواد عباباف مدیرکل حراست وزارتخانه، ضیایی رییس فدراسیون والیبال، اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه های ورزش ی، ساکت و حمیسی دبیرکل و مدیر حراست فدراسیون فوتبال، جعفری و عباسی معاونین پشتیبانی و فنی و مهندسی شرکت توسعه، طباطبایی مدیر مجموعه ورزش ی آزادی، شهرابی و نیل آبکن مدیر حراست و طرح و برنامه شرکت توسعه حضور داشتند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/18448/برگزاری-نشست-ساماندهی-بلیط-فروشی-در--ورزش-گاه-آزادی-با-حضور-معاونان-وزارت--ورزش--و-جوانان
بستن   چاپ