آریا جوان
جلسه شورای اداری شهرستان شهر بابک ؛
دکتر سلطانی فر: در سال ٩٧ بخش قابل توجهی از مشکل اشتغال جوانان حل می شود/ برای سازندگی باید روی منابع غیر دولتی و مشارکت ها متمرکز شویم
پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 4:05:04 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان شهربابک با اشاره به اعتبارات خوبی که در لایحه بودجه سال ٩٧ در نظر گرفته شده است ؛ نوید داد که در سال ٩٧ بخش قابل توجهی از مشکلات اشتغال جوانان حل شود.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ دکتر مسعود سلطانی فر در جلسه شورای اداری شهرستان شهر بابک که ظهر امروز برگزار شد ، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ،کارنامه مردم و جمهوری اسلامی ایران در ٣٩ سال گذشته را در حفظ ارزشهای انقلاب و دستاوردهای نظام ،روشن عنوان کرد.
دکتر سلطانی فر ایام شهادت جانسوز حضرت فاطمه ️زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت و از استان کرمان به عنوان یکی از استان های مطرح و مؤثر در هشت سال دفاع مقدس نام برد.
وزیر ورزش و جوانان گفت :استان کرمان برای ایران مهم و عملکرد مردم این استان هم در جهت حفظ و حراست از ارزشهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس روشن است و از نظر أجرای پروژه های استراتژیکی با استفاده از ظرفیت های این استان برای دولت مهم تلقی مَی شود.
دکتر سلطانی فر با بیان اینکه مسایل و مشکلاتی که مسولان و مردم شهربابک مطرح کردند ، پیگیری خواهد شد ، اظهار داشت :قطعا مواردی را که در خصوص شهر بابک نیاز باشد ، در هیات دولت مطرح و با دیگر وزرا در خصوص مشکلات این منطقه صحبت خواهم کرد.
وزیر ورزش و جوانان یکی از وعده های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحقق عدالت دانست و توزیع عادلانه إمکانات دانست و تصریح کرد: در ٣٩ سال گذشته و بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شرایط خوبی به منظور توزیع إمکانات رخ داده اما نباید متوقف شویم و به وضعیت موجود راضی باشیم بلکه باید از وضعیت موجود به وضعیت موعود برسیم .
دکتر سلطانی فر ،با اشاره به توسعه و سازندگی در ابعاد مختلف بعد از پیروزی انقلاب أسلامی اظهار داشت :در طی ٣٩ سال گذشته انچه در توسعه و پیشرفت کشور شاهد بودیم صحنه رقابت بین مسولین کشور برای ایجاد رفاه بیشتر مردم و گسترش إمکانات برای رضایت مردم بوده است .
وزیر ورزش و جوانان از ایت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان سردار سازندگی که زاده و فخر این استان بوده ، یاد کرد و خاطر نشان ساخت : در زمانی که استاندار مرکزی بودم ، ایت الله هاشمی رفسنجانی در زمان ریاست جمهوری برای افتتاح مجتمع پتروشیمی در اراک حضور یافتند و از احداث پتروشیمی ، سد و دیگر إمکانات به نیکی نام برد و تاکید کرد تا مَی توانیم باید فرصت سازندگی را از دست ندهیم .
دکتر سلطانی فر با تاکید بر ادامه سازندگی در ایران اظهار داشت : باید برای توسعه إمکانات بر روی منابع غیر دولتی و مشارکت ها متمرکز شویم تا اقتصاد را فعال کنیم .
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به منابع خوبی که در بودجه سال ٩٧ برای موضوع اشتغال در نظر گرفته شده است ، نوید داد: در سال ٩٧ بخش قابل توجهی از مشکلات بخش اشتغال و بیکاری جوانان را مَی توانیم حل کنیم .و انچه مسلم است در سال های اینده هم با رشد و تولید مشکل بیکاری را حل خواهیم کرد.
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود ،موضوع ازدواج جوانان را نیز مورد توجه قرار داد وگفت :با افزایش وام ازدواج که با موافقت رییس جمهور صورت گرفته ، از میزان ده میلیون تومان به ١٥ میلیون تومان افزایش یافته است تا شرایط بهتری را برای رفاه جوانان با استحکام بنیان خانواده فراهم کنیم .
دکترسلطانی فر به عنوان نماینده ورئیس جمهور در سفر به شهربابک استان کرمان ازمعدن مس میدوک و معدن مس چاه فیروز این شهرستان بازدید کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/19795/دکتر-سلطانی-فر--در-سال-٩٧-بخش-قابل-توجهی-از-مشکل-اشتغال--جوانان--حل--می-شود--برای-سازندگی-باید-روی-منابع-غیر-دولتی-و-مشارکت-ها-متمرکز-شویم
بستن   چاپ