آریا جوان
امروز (12 بهمن ماه) به مناسبت سالگرد ورود تاریخی امام خمینی(ره) انجام شد
حضور پرشور خانواده بزرگ ورزش و جوانان پایتخت در مراسم تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 4:05:18 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - جامعه بزرگ ورزش و جوانان همراه با خانواده بزرگ ورزش پایتخت، امروز (12 بهمن ماه) به مناسبت سالگرد ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر، با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل (رض) تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، براساس برنامه ریزی ستاد مناسبت های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، جامعه ورزش و جوانان پایتخت متشکل از گل محمدی مدیرکل، معاونین، مدیران ستادی و پرسنل اداره کل، همکاران در ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های تابعه، به همراه روسا، نواب رئیس، دبیران هیات های ورزشی استان تهران، پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران و قهرمانان، صبح امروز در مرقد مطهر امام حضور یافته و با اهداء تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب و ایام مبارک دهه فجر را گرامی داشتند.
خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان تهران همگام با سایر اقشار مردم، نهادها، سازمان ها و نیروهای مسلح، ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب، با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت نموده و بر ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا تاکید کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه این مراسم گفت: در طلیعه پیروزی و در سالروز ورود پیروزمندانه امام خمینی به وطن، مقدم آن عزیز را گرامی داشته و از خداوند منان می خواهم توفیق ادامه راه آن امام بزرگوار وشهیدان والامقام را به ما عنایت فرماید .
گل محمدی ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر افزود: هر ساله در طول دهه مبارک فجر، مراسم و برنامه های متعددی در گرامیداشت این ایام برگزار می شود و جامعه بزرگ ورزش و جوانان و خصوصا خانواده پرافتخار ورزش و جوانان استان تهران نیز درکنار برگزاری رویدادهای گسترده ورزشی و فرهنگی، حضور و مشارکت جدی در برنامه های دهه مبارک فجر دارد و ضمن ادای احترام به امام راحل، با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت نموده و با رهبر معظم انقلاب و آرمان های شهدای انقلاب، تجدید بیعت می نماید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/19798/حضور-پرشور-خانواده-بزرگ-ورزش-و-جوانان-پایتخت-در-مراسم-تجدید-میثاق-با-بنیانگذار-کبیر-انقلاب-اسلامی
بستن   چاپ