آریا جوان
وزیر ورزش و جوانان در شورای اداری شهرستان انار :
پیروزی نظامی در دفاع مقدس ، سازندگی بعد از جنگ تحمیلی و موفقیت در رفع تحریم ها بزرگترین دستاوردهای ایران أسلامی بوده است / در ایران همگرایی بین قوا برای حل مشکلات مردم وجود دارد
پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 7:43:14 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - دکتر سلطانی فر در شورای اداری شهرستان انار دستاوردهای نظام در ٣٩ سال گذشته را پیروزی نظامی ایران در دفاع مقدس ، سازندگی بعد از جنگ و پیروزی سیاسی در برجام عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در شورای اداری شهرستان انار که عصر امروز برگزار شد به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور حضور یافت .
دکتر سلطانی فر با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر به فجر افرینان سال ٥٧ و ملت قهرمان ایران، از ملت ایران به عنوان ملتی یادکرد که با عزت ، اقتدار و عظمت از کیان نظام ، حاکمیت ملی ، تمامیت ارضی و ارزش های نظام و انقلاب اسلامی ایثارگرانه دفاع کرده اند.
وزیر ورزش و جوانان با تسلیت ایام فاطمیه ابراز امیدواری کرد که در فجر فاطمی حافظ ارزش های نظام مقدس و ارزش های مذهبی ، دینی و فرهنگی باشیم .
دکتر سلطانی فر انقلاب شکوهمند اسلامی را تحول بزرگ تاریخ ایران دانست و اظهار داشت : عملکرد نظام در ٣٩ سال گذشته نشان داد که مَی توان در سایه حکومت دینی هر سال به ارا مردم مراجعه کرد و مردم سالاری دینی را محقق ساخت و در سایه حکومت دینی احزاب و سازمان های مردم نهاد، همچنین رسانه های مختلف هم ازادانه فعالیت کنند. و البته همین تضارب ارا تقویت کننده نظام است .
دکتر سلطانی فر مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیروزی بزرگ نظامی در هشت سال دفاع مقدس سپس موفقیت در سازندگی کشور و فایق امدن بر مشکلات بعد از جنگ تحمیلی و همچنین موفقیت و پیروزی بزرک سیاسی در مذاکرات نابرابر ٥+١ دانست که منجر به یک توافق بین المللی با برداشته شدن تحریم ها علیه ایران و حفظ حقوق هسته ای دانست .
وزیر ورزش و جوانان در ادامه این بحث گفت : هر چند که امروز ، یک آدم نامتعادل قصد برهم زدن این موافقت بین المللی را دارد اما توافق هسته ای ایران فقط با امریکا نیست بلکه با جامعه بین المللی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت راه خودش را ادامه مَی دهد و این بد عهدی ها در مقابل عزم و اراده اهمیت ملت تاب و تحمل نخواهد داشت .
دکتر سلطانی فر گفت :امریکاییها با تلاش برای برهم زدن این توافق بین المللی نشان دادند که ایران در برجام موفق عمل کرده است .
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبتهایش به برخی مشکلات موجود که فرایند توسعه را با مشکل مواجه مَی کند ، گفت : از مقام معظم رهبری تا رئیس جمهور و دیگر أرکان نظام برای حرکت رو به توسعه کشور کمر همت بسته اند.
دکتر سلطانی فر ظرفیت های ایران را برای برون رفت از شرایط کنونی ستود و به گزارشی از مشاورین مستقل و معتبر خارجی درباره تحقیقات انها از اقتصاد ایران اشاره کرد و اظهار داشت : بر اساس این گزارش به تولید ناخالص ملی ایران در سال های اینده هزار میلیارد دلار افزوده و در دو دهه اینده ٩ میلیون شغل ایجاد مَی شود .
وزیر ورزش و جوانان ، هماهنگی و تعامل قوا در جمهوری اسلامی ایران را خوب توصیف کرد و اظهار داشت : همه به این باور رسیدند که در یک کشتی نشسته ایم که باید با تعامل و وحدت از دریای پرتلاطم کشور را به سرمنزل مقصود برسانند .
دکتر سلطانی فر با بیان اینکه ایران اسلامی اینده روشنی دارد حفظ وحدت ، کنار گذاشتن اختلافات جزئی و پیوند عمیق و اعتماد بین مردم و نظام و استمرار ان همچنین گسترش وحدت را در تسریع در فرایند توسعه ایران مهم و اساسی بر شمرد .
وزیر ورزش و جوانان از استان کرمان به عنوان یک استان بسیار توانمند با ظرفیت بالا در بخش های صنعتی ، معدنی ، کشاورزی و خدمات گردشگری نام برد که حرکت های عمومی در ان بسیار امیدوار کننده است .
دکتر سلطانی فر گفت :رویکرد دولت هم حمایت از بخش خصوصی و مردمی است تا جریان رونق اقتصادی کشور را مدیریت کنیم .
وزیر ورزش و جوانان مطالبات مردم شهرستان إنار در حوزه ورزش و جوانان را مورد توجه قرار دار و نوید داد:
در سال ٩٧، سه زمین چمن دیگر در این شهرستان افتتاح مَی شود ،استادیوم ورزشی این شهرستان تجهیز و تکمیل خواهد شد و پارک ورزشی ویژه بانوان هم احداث مَی شود .
دکتر سلطانی فر گفت : با مکانی که فرمانداری تهیه خواهد کرد انشاالله در شهرستان انار یک خانه جوانان هم برای فعالیت های اجتماعی و مدنی و فرهنگی جوانان این شهرستان ایجاد خواهد شد

http://www.javanannews.ir/fa/News/19814/پیروزی-نظامی-در-دفاع-مقدس-،-سازندگی-بعد-از-جنگ-تحمیلی-و-موفقیت-در-رفع-تحریم-ها-بزرگترین-دستاوردهای-ایران-أسلامی-بوده-است---در-ایران-همگرایی-بین-قوا-برای-حل-مشکلات-مردم-وجود-دارد
بستن   چاپ