آریا جوان
محمدیان: تیراندازی ایران آینده خوبی در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیو دارد
شنبه 14 بهمن 1396 - 12:22:47 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در بازدید از فینال مسابقات تپانچه قهرمانی کشور آینده خوبی را برای تیم ملی تیراندازی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، فریبا محمدیان در بازدید از فینال رقابت های تپانچه قهرمانی کشور گفت: سیستم داوری مسابقات قهرمانی کشور الکترونیکی بوده و خیلی خوب و بر مبنای استانداردهای جهانی کار می کند. داوران مسابقات نیز از این فناوری به خوبی استفاده می کنند که خوشحال کننده است و باید از تلاش هایی که در مجموعه انجام می شود قدردانی کرد .
وی افزود: حضور ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان بسیار چشمگیر بود که این حضور را بسیار میمون و مبارک می دانم. از طرفی باتوجه به اینکه مسابقات با آغاز ایام دهه مبارک فجر مقارن شده امیدوارم برای آینده تیراندازی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو نوید خبرهای خوبی باشد .
محمدیان نقش وزارت ورزش و جوانان از تیراندازی را حمایتی ارزیابی کرد و اظهار داشت: اتفاقاتی که در هیات رئیسه فدراسیون روی می دهد به واسطه قدرت اجرایی رئیس فدراسیون و تیم کاری و مجموعه فدراسیون است و وزارت ورزش نقش حمایتی و نظارتی دارد و در این نقش قطعا قصور نمی کند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/19833/محمدیان---تیراندازی--ایران-آینده-خوبی-در-بازی-های-آسیایی-جاکارتا-و-المپیک-توکیو-دارد
بستن   چاپ