آریا جوان
فرمانده یگان ویژه تهران: امنیت واقعی و پایدار در ایران و استادیوم های کشور برقرار است/ سعودی ها اهداف سیاسی دارند
شنبه 14 بهمن 1396 - 4:09:25 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - سردار مطهری زاده ، فرمانده یگان ویژه تهران گفت: سعودی ها افکار و اهداف سیاسی دارند و امنیت واقعی و پایدار در ایران و استادیوم های کشور برقرار است.

سردار مطهری زاده در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص جلسه امروز عوامل پلیس تهران با وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: جلسه خوبی امروز با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و نیاز بود یکسری هم فکری ها در جهت حل مشکلات و چالش های برگزاری مسابقات تشکیل شود تا بتوانیم مسابقات ملی و داخلی را با کمترین تنش و با هدف رضایت مندی تماشاگران برگزار کنیم.
وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان در این جلسه مطالب خیلی خوبی در جهت رفع موانع و مشکلاتی که پلیس با آن ها رو برو است مطرح کرد و همچنین از عملکرد خوب پلیس و یگان ویژه در برگزاری مسابقات ورزشی تقدیر و تشکر شد.
فرمانده یگان ویژه تهران با بیان این که سیاستگذاری های امنیتی به هم وابسته هستند و این سیاست ها به کل کشور تعمیم پیدا می کند، افزود: در موضوع امنیت بحث مرزی یا داخلی نداریم، هر کجا مسابقات برگزار می شود، خارج از همه حواشی باید امنیت به طور جدی برنامه ریزی و اجرا شود. در پایتخت به لحاظ حساسیت ها و بازی های ملی و مهم و همچنین در استان ها و شهرهای مرزی، امنیت مولفه های خاص خودش را دارد و برنامه ریزی های آن به صورت کامل انجام و اجرا می شود و نتیجه اش امنیت پایدار برای کسانی است که مسابقات را تماشا می کنند.
سردار مطهری زاده همچنین در خصوص بهانه های واهی برخی کشورهای منطقه مبنی بر این که ایران امنیت ندارد، گفت: در کمتر جای دنیا 100 هزار تماشاگر به استادیوم ها می آیند. در تهران و استانهای ایران شاهد هستیم که مسابقات فوتبال با ده ها هزار تماشاگر بدون کمترین تنش و مشکل برگزار می شود ضمن این که مسابقات جهانی و میزبانی هایی که ایران از مسابقات مختلف فوتبال، والیبال و رشته های دیگر دارد به خود تیم ها، کشورها و دنیا ثابت کرده است که امنیت کامل در ایران برقرار است.
وی با بیان این مطلب که سعودی ها افکار و اهداف سیاسی دارند، ادعاهای آن ها را واهی و بی ربط دانست و افزود: امنیت واقعی و پایدار در ایران و استادیوم های کشور برقرار است و پلیس از ابتدای ورود تا انتها به لحاظ امنیتی در کنار تماشاگران است و برنامه ها و تمهیدات خوبی برای ایجاد امنیت در استادیوم ها دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/19865/فرمانده-یگان-ویژه-تهران--امنیت-واقعی-و-پایدار-در-ایران-و-استادیوم-های-کشور-برقرار-است--سعودی-ها-اهداف-سیاسی-دارند
بستن   چاپ