آریا جوان
پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
شعبانی بهار: در حوزه بدنسازی و پرورش اندام مشکل بودجه نداشته ایم
شنبه 14 بهمن 1396 - 4:24:54 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات انها پاسخ گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان غلامرضا شعبانی بهار در پایان این مجمع گفت: انتخابات بسیار پرشور و نزدیکی بود و از امروز دیگر رقابت تمام و رفاقت ها آغاز می شود. باید همه در کنار رییس جدید باشیم و به او کمک کنیم.
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص تایید صلاحیت نصیرزاده در روزهای پایانی گفت: تایید صلاحیت پروسه ای زمان بر است و بخش عمده ای از این پروسه در اختیار وزارت ورزش نیست. تایید صلاحیت ها را مراجع ذی صلاح باید به ما اعلام کنند و پس از اعلام آنها ما یک دقیقه هم معطل نمی کنیم و اطلاع رسانی انجام می شود.
شعبانی بهار همچنین درباره حکم محمدرضا داورزنی برای پورعلی فرد به عنوان مشاور که دو روز قبل صادر شد، گفت: کسانی که کارمند وزارت ورزش و جوانان هستند باید وضعیتشان مشخص شود و هر کس که حکمش جابجا شود باید پستی بگیرد. حکم جدید پورعلی فرد چون با ایام انتخابات تلاقی داشت شائبه برانگیز شد. همه ما این احکام را داریم اما چون زمان حکم پورعلی فرد تمام شده بود حکم جدیدش صادر شد .
وی در مورد بودجه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: طبیعی است بودجه فدراسیون های المپیکی که در اولویت است تا زودتر پرداخت شود. ما در حوزه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هم کمبود بودجه ای تا کنون نداشته ایم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/19867/شعبانی-بهار--در-حوزه-بدنسازی-و-پرورش-اندام-مشکل-بودجه-نداشته-ایم
بستن   چاپ