آریا جوان
نجمه خدمتی: آرمان های جوانان دهه 70 آرمان های امام (رض) است
دوشنبه 16 بهمن 1396 - 3:21:08 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - بانوی تیرانداز کشورمان با بیان این که آرمان های امام خمینی (ره) آرمان های جوانان و نو جوانان ی است که زمان حضور ایشان را درک نکرده اند، گفت: ما جوانان دهه 70 نیز با آزاده خواهی هیچگاه تن به ذلت نمی دهیم.

نجمه خدمتی که صبح امروز هم زمان با جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور با حضور در حرم امام خمینی با آرمان های رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق کرد، در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، گفت: هر ساله و به اشتیاق در جمع ورزشی ها حاضر می شوم و نشان می دهم که همچنان پایبند به ارزش های انقلاب هستم.
وی با بیان این که جوانان هم سن و سالش حضور امام را درک نکرده اند، افزود: اما طبق شرایط تربیتی با آرمان های امام راحل به خوبی آشنا هستیم.
بانوی طلایی کشورمان در مسابقات آسیایی ادامه داد: جوانان دهه 70 و حتی کوچکتر از ما نیز با آرمان های امام خمینی(ره) پیوندی ناگسستنی دارند چرا که این آرمان ها در قید زمان نمی گنجند. آرمان های جوانان امروز کشور نیز آزاده خواهی و تن ندادن به ذلتی است که دشمنان چشم انتظار آن نشسته اند.
نجمه خدمتی تاکید کرد: این میثاق هر ساله نشان می دهد جامعه ورزش کشور در همه احوال پشتیبان نظام بوده و هست چه در انقلاب، چه در هشت سال جنگ تحمیلی و چه در شرایط کنونی کشور.

http://www.javanannews.ir/fa/News/19945/نجمه-خدمتی--آرمان-های--جوانان--دهه-70-آرمان-های-امام-(رض)-است
بستن   چاپ