آریا جوان
امشب آخرین مهلت برای انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 96
شنبه 21 بهمن 1396 - 1:12:24 PM
پرتال دانشگاهی کشور
جوانان نیوز -

فرصت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کدرشته های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی ‌ ارشد سال‌ 96 ساعت 24 امشب 21 بهمن پایان می یابد.
پرتال دانشگاهی به نقل از حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مرحله دوم اعلام‌ ظرفیت‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی ‌ ارشد ناپیوسته سال‌ 96 از سه شنبه 17 بهمن آغاز شده است و تا امروز 21 بهمن ماه تعداد 286 نفر در این مرحله انتخاب رشته کرده اند.
وی افزود: ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی ‌ ارشد ناپیوسته سال‌ 1396 تعداد 837 نفر است.
توکلی خاطرنشان کرد: این مرحله با توجه به تقاضای بعضی‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی به منظور تکمیل ظرفیت اجرایی شده است و داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌اند، می توانند تا ساعت 24 امروز شنبه 21 بهمن با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
وی یادآور شد: داوطلبان واجد شرایط می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته امتحانی خود، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه از کدرشته‌های امتحانی مندرج در این اطلاعیه اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: گزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ 1 و 2 آزمون‌ کارشناسی ‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1396 انجام‌ خواهد شد.
وی افزود: هر داوطلب‌ منحصراً مجاز به‌ انتخاب‌ کدرشته‌ تحصیلی‌ خواهد بود که‌ در آزمون کدرشته‌ امتحانی‌ مربوط شرکت‌ کرده‌ باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/20051/امشب-آخرین-مهلت-برای-انتخاب-رشته-در-تکمیل-ظرفیت-کنکور-ارشد-96
بستن   چاپ