آریا جوان
خالی ماندن صندلی غیرانتفاعی ها در کنکور ارشد
شنبه 28 بهمن 1396 - 9:18:55 AM
پرتال دانشگاهی کشور
جوانان نیوز -

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مرحله تکمیل ظرفیت رشته های غیرانتفاعی ها در آزمون‌ کارشناسی ‌ ارشد 96 به اتمام رسید و تعداد شرکت کنندگان به ظرفیت اعلام شده نرسید.
پرتال دانشگاهی به نقل از حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مرحله دوم اعلام‌ ظرفیت‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی ‌ ارشد ناپیوسته سال‌ 96 از سه شنبه 17 بهمن آغاز شد و با توجه به تمدید صورت گرفته، این مهلت سه شنبه 24 بهمن به پایان رسید.
مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی ‌ ارشد ناپیوسته سال‌ 1396 تعداد 856 نفر بود که بر اساس آمار اولیه ثبت نام تعداد 584 نفر در این مرحله انتخاب رشته کردند.
توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد سال 96 ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌اند و بر اساس شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ 1 و 2 آزمون‌ کارشناسی ‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1396 مجاز به انتخاب رشته بودند، امکان انتخاب رشته در این مرحله را داشتند.
وی یادآور شد: گزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط اعلام شده انجام‌ خواهد شد.
منبع

http://www.javanannews.ir/fa/News/21180/خالی-ماندن-صندلی-غیرانتفاعی-ها-در-کنکور-ارشد
بستن   چاپ