آریا جوان
شعبانی بهار: بولینگ، بیلیارد و بولس رشته هایی پرطرفدار و جوان پسند هستند
دوشنبه 7 اسفند 1396 - 13:44:27
جوانان نیوز - معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با توجه به ماهیتش شامل رشته های پرطرفدار و جوان پسند است و زمینه رشد و توسعه این رشته در سراسر کشور وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، غلامرضا شعبانی بهار ، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بعد از ظهر امروز یکشنبه ششم اسفندماه به عنوان رئیس مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کرد.
وی با اشاره به رشته های تحت پوشش فدراسیون گفت: همیشه از دور با رشته های بولینگ، بیلیارد و بولس آشنایی داشته ام و این فرصت خوبی است که بتوانم بیش از گذشته با این فدراسیون آشنا شوم.
شعبانی بهار ادامه داد: خوشبختانه این فدراسیون با توجه به ماهیتش شامل رشته های پرطرفدار و جوان پسند است و زمینه رشد و توسعه این رشته در سراسر کشور وجود دارد
وی با توجه به فعالیت هیات های استانی یادآور شد: روسای هیات های استانی به عنوان بازوان اجرایی فدراسیون نقش موثری را در رشد و توسعه رشته های تحت پوشش انجام میدهند که در این بین باید از تلاش بازیکانان، داوران و مربیان نیز تشکر کرد.
وی ضمن ابراز تاسف از حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای یاسوج افزود: همه ما داغدار این حادثه هوایی در کشور هستیم که عده ای از هموطنان عزیزمان را متاسفانه از دست دادیم امیدوارم از این به بعد شاهد اتفاقاتی که شایسته ایران اسلامی است باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/21449/شعبانی-بهار--بولینگ،-بیلیارد-و-بولس-رشته-هایی-پرطرفدار-و-جوان-پسند-هستند
بستن   چاپ