آریا جوان
گزارشی از سمینار سالانه مسئولین بازرسی ادارات کل در استان بوشهر اسفندماه 96
دوشنبه 7 اسفند 1396 - 13:44:30
جوانان نیوز - سمینار سالانه مسئولین بازرسی ادارات کل ورزش و جوانان استانها دوم اسفند ماه در بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سمینار سالانه مسئولین بازرسی ادارات کل ورزش و جوانان استانها دوم اسفند ماه به میزبانی بوشهر برگزار شد. این همایش با حضور سیروس احمدی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان ، دکتر کرمی مدیرکل بازرسی استان بوشهر ، مدیران کل ورزش و جوانان استانهای بوشهر ، کرمان و سمنان ، امید محدث مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی جوانان ، پورعلی فرد رییس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی و مسئولان و کارشناسان بازرسی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور برگزار شد.
بهروزیان فرد مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در ابتدا ضمن خیر مقدم، گزارشی از اقدامات به عمل آمده در استان بوشهر ارائه و به نقش و جایگاه مهم بازرسی اشاره کرد. سپس کرمی مدیر کل بازرسی استان، ضمن تشریح جایگاه و اهمیت بازرسی در دستگاهها، بر رعایت دقیق قوانین و مقررات تاکید نمود.
سیروس احمدی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد نیز ضمن تشکر از حضور همه ی مسئولین بازرسی کل کشور در این سمینار، فلسفه دفتر مدیریت عملکرد را "پیشگیری به جای مچ گیری "عنوان کرد و به تشریح برنامه ها و اهداف سمینار پرداخت و از زحمات کلیه مسئولین بازرسی استانها تشکر کرد.
وی اعلام کرد که با تاًکید دکتر سلطانی فر، نظارت بر اماکن ورزشی کشور بصورت مستمر انجام و بصورت ماهانه پنج هیات ورزشی مورد بازرسی قرار گیرد .
سیروس احمدی همچنین بر تسریع پاسخگویی شفاف در کوتاهترین زمان ممکن به مراجعه کنندگان تاًکید کرد.
امیری خراسانی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز به گلوگاه های فساد اداری اشاره کرد و پیشنهاداتی در خصوص بازرسی از باشگاه ها، هیئت های ورزشی ، سمن ها و فرآیند عملکرد در این زمینه ارائه داد.
در ادامه محدث مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان نیز در این سمینار ضمن تشریح اصول و مبانی مرتبط با فعالیت سمن ها و با تاکید بر رعایت و آشنایی با قوانین و مقررات مربوطه، خواستار تامین انتظارات وزارت ورزش و جوانان در حوزه ی جوانان و ایجاد خانه های جوان در استان ها شد.
پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز با حضور در این سمینار به تشریح شرایط باشگاه ها و برخی اماکن ورزشی پرداخت و گفت: با توجه به دستور و تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر سلامت جامعه و باشگاه های ورزشی ، باید برای بازدید و بازرسی از باشگاه ها برنامه ریزی مدونی صورت پذیرد.
وی با تاکید بر موضوع مخاطره انگیز بودن داروهای غیر مجاز و نیروزا ، برخورد قاطع با متخلفان در این زمینه را خواستارشد.
در ادامه فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان ، با بیان جایگاه مهم بازرسی و شرایط آن، به شرح وظایف مربوطه پرداخت و به موضوع بررسی بیش از پیش در رعایت دستور العمل اجرایی ماده ی88 و نگهداری از اماکن ورزشی به عنوان سرمایه ای عظیم،اشاره کرد.
در ادامه نشست در بعد از ظهر، مسئولین بازرسی استانها به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات کاری خود پرداختند، سپس مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد به تشریح شرح وظایف و مسئولیت قانونی و اخلاقی بازرسین اشاره کرد و یادآور شد وزارتخانه و دفتر مدیریت عملکرد به منظور حسن اجرای برنامه ها و رعایت مقررات و اجرای دقیق حقوق شهروندی در سطوح مختلف انتظاراتی از همکاران داشته که امید می رود با حسن دقت، دانش افزایی و رویکرد تعاملی و پاس داشت کرامت انسانها در وظایف محوله این مهم محقق شود.
در پایان این سمینار و پس از بررسی عملکرد مسئولین بازرسی استانهای کشور کارشناس مسئولان بازرسی استانهای اردبیل، گیلان و کردستان حائز رتبه برتر شدند و از آنان تجلیل بعمل آمد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/21450/گزارشی-از--سمینار-سالانه-مسئولین-بازرسی-ادارات-کل-در-استان--بوشهر--اسفندماه-96
بستن   چاپ