آریا جوان
در حوزه های خاص ورزشی کمک های ویژه ای به رسانه ها خواهیم کرد
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: نگاهی عادلانه نسبت به رسانه های ورزشی داریم
دوشنبه 7 اسفند 1396 - 14:51:59
جوانان نیوز - دکترمحمد سلطانی فر، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سعی خواهیم کرد نگاهی عادلانه نسبت به حوزه ورزشی داشته باشیم و در مراحل بعد در حوزه های خاص مثل جام جهانی روسیه و دیگر مسابقات مهم بتوانیم کمک های ویژه ای به رسانه های ورزشی داشته باشیم.

محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص هدف از نشست همدلی دربی 86 پایتخت اظهار داشت: در آستانه دربی پایتخت و با توجه به این که رئیس و نمایندگان فیفا نیز در استادیوم آزادی حضور خواهند داشت، احساس شد که رسانه ها می توانند به فضا سازی و فرهنگی سازی هواداران در این مسابقه کمک کنند تا آن چیزی که به معنای واقعی نمایانگر فرهنگ ایرانی است را نشان دهند.
وی ادمه داد: از رسانه ها در این نشست مدد خواستیم تا خودشان به صحنه بیایند و در جهت فرهنگ سازی و مباحث مختلفی که در استادیوم ها اتفاق می افتد پیشنهاد دهند و نهایتا این جایگاه را به گونه ای که شایسته ایران و ایرانی است به دنیا نشان دهند.
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد تا با کمک همه عوامل از جمله رسانه ها بتوانیم روز پنجشنبه یک شهراورد اخلاق مدار، سالم و همراه با رقابت و رفاقت را شاهد باشیم.
دکتر محمد سلطانی فر در پاسخ به این سوال که به عنوان معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ، چه برنامه ای برای حمایت از رسانه های ورزشی دارید؟ اظهار داشت: همه حمایت هایی که از رسانه های مختلف می کنیم شامل رسانه های ورزشی هم می شود اما این مطالبه را از رسانه های ورزشی خواهم کرد تا با شکل دادن انجمن های مختلف، مطالباتشان را دسته بندی و به ما ارائه کنند.
وی ادامه داد: واقعیت این است که امکانات ما، آن قدری نیست که همه درخواست ها را پاسخگو باشیم ولی سعی خواهیم کرد نگاهی عادلانه نسبت به حوزه ورزشی داشته باشیم و در مراحل بعد در حوزه های خاص مثل جام جهانی روسیه و دیگر مسابقات مهم بتوانیم کمک های ویژه ای به رسانه های ورزشی داشته باشیم

http://www.javanannews.ir/fa/News/21455/معاون-مطبوعاتی-وزارت-فرهنگ-و-ارشاد-اسلامی--نگاهی-عادلانه-نسبت-به-رسانه-های--ورزشی--داریم
بستن   چاپ