آریا جوان
در مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی ؛
شعبانی بهار: باید از پتانسیل بخش خصوصی برای توسعه قایقرانی بیشتر استفاده شود
سه شنبه 8 اسفند 1396 - 11:44:27
جوانان نیوز - مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی به ریاست غلامرضا شعبانی بهار معاون وزیر ورزش و با تصویب تقویم ورزش ی سال 97 فدراسیون بعدازظهر دوشنبه 7 اسفندماه در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی ، مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی به ریاست غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سیدمحمدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها، غلامرضا امینی رئیس فدراسیون، احمد دنیامالی، توفیق کابلی و ابراهیم کریمی اعضای هیات رئیسه و اعضای مجمع برگزار شد.
غلامرضا شعبانی بهار در این مجمع گفت: در بخش ورزش همگانی بودجه مناسبی در اختیار استان ها قرار داده شده و از ادارات کل نیز انتظار داریم هیات ها را در این زمینه حمایت کنند. با توجه به اینکه قایقرانی در بعد قهرمانی جزو رشته های المپیکی و مدال آور است، امیدواریم با حمایت و تدبیر بتواند از این ظرفیت حداکثر استفاده را ببرد.
غلامرضا شعبانی بهار تاکید کرد: وزارت ورزش حداکثر توان خود در حمایت از رشته قایقرانی را به کار می گیرد و این فدراسیون باید با همکاری هیات ها مسیر پیشرفت خود را ادامه دهد.
وی افزود: باید از پتانسیل بخش خصوصی در این رشته بیشتر استفاده شود. وضعیت رشته قایقرانی خاص است اما هیئت‌ها هم باید در کنار فدراسیون تلاش کنند و باید بتوانند منابعی برای استان خود داشته باشند.
شعبانی بهار تصریح کرد: قایقرانی کرسی های بین المللی خوبی دارد و باید از کرسی‌های بین‌المللی حمایت شود و درخواست ما این است که ضمن حفظ کرسی های موجود، برای توسعه این بخش نیز تلاش بیشتری صورت بگیرد.
در این مجمع رئیس فدراسیون گزارشی از عملکرد این فدراسیون در سال گذشته ارائه کرد. همچنین تقویم و برنامه عملیاتی فدراسیون در سال 97 به تصویب اعضای مجمع رسید.خزانه دار، حسابرس و بازرس نیز گزارش خود را برای اعضای مجمع ارائه کردند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون قایقرانی گفت: برای سال آینده این قول را از طرف کمیته ملی المپیک می‌دهم که بودجه قایقرانی بیشتر از آنچه قبلا دریافت کرده‌اند، باشد.
شاهرخ شهنازی ادامه داد: نقطه نظرات هیات‌ها را شنیدم و آنها را انتقادات سازنده تلقی می‌کنم. با توجه به حضور قایقرانی در جاکارتا این فدراسیون مستحق توجه خواهد بود. بودجه فدراسیون‌ها از جمله قایقرانی را تا 80 درصد پرداخت کردیم و در سال آینده هم این بودجه را بیشتر می‌کنیم و قطعا قایقرانی مورد حمایت کمیته قرار خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: در بازی‌های آسیایی 2014 شاهد تلاش قایقرانی بودیم و مدال‌های خوبی هم گرفتیم و در جاکارتا هم امیدوار به کسب مدال و موفقیت‌های بیشتری هستیم.وی تصریح کرد: در سال 96 دولت در بحث بودجه مشکل داشت اما در سال آینده در کمیته ملی المپیک با بودجه مناسب‌تری رو به رو خواهیم بود و امیدوارم اینها زمینه درخشش و موفقیت قایقرانی باشد. امیدوارم همه کمک کنیم تا قایقرانی در کسب کرسی‌های آسیایی و جهانی موفق باشد و دنیا مالی رئیس کنفدراسیون روئینگ آسیا که حق او هم هست، بشود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/21490/شعبانی-بهار--باید-از-پتانسیل-بخش-خصوصی-برای-توسعه--قایقرانی--بیشتر-استفاده-شود
بستن   چاپ