آریا جوان
بدون دلیل روسای دانشگاهها را تغییر نمی‌دهیم
چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 11:04:25
جوانان نیوز -

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: انتصابات روسای دانشگاه ها به صورت طبیعی انجام می شود و اگر دلیل قطعی و مهمی برای تغییر نداشته باشیم برای تغییر آنان ورود نمی کنیم.
پرتال دانشگاهی به نقل از منصور غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتقاد برخی از نمایندگان مجلس به عملکرد وی در برخی از موارد مانند انتصابات و مسائل فرهنگی دانشگاه ها گفت: دوستان به هرحال اظهار نظر می کنند و ما نیز از نظرات آنان استفاده می کنیم.
وی ادامه داد: معمولا در اجرا مسایلی است که به خوبی اطلاع رسانی نمی شود یا احیانا نظرات خاصی است که در اجرا، براحتی شاید نتوان آن را انجام داد، لذا این اختلاف نظرات و سلیقه ها به ما کمک می کند تا استفاده مثبت از آن داشته باشیم.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به انتصابات روسای دانشگاه ها گفت: انتصابات به صورت طبیعی انجام می شود روسای دانشگاه ها چهار سال حکم دارند و اگر دلیل قطعی و مهمی برای تغییر نداشته باشیم برای تغییر آنان ورود پیدا نمی کنیم.
وی ادامه داد: در انتصابات هم رئیس دانشگاه باید دارای شرایط مختلفی داشته باشد بنابراین سعی می کنیم کسانی را منصوب کنیم که بهترین گزینه باشند.
منبع

http://www.javanannews.ir/fa/News/21528/بدون-دلیل-روسای-دانشگاهها-را-تغییر-نمی‌دهیم
بستن   چاپ