آریا جوان
برترین بانوان مسابقات کارکنان دولت قهرمانی کشور مشخص شدند
چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 15:10:34
جوانان نیوز - برترین کارکنان دولت در مسابقات قهرمانی کشور بانوان که از 6 تا 8 اسفندماه در استان مازندران برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در مسابقات آمادگی جسمانی که به صورت انفرادی در شهرستان نور برگزار شد، در رده سنی آزاد، 26 نفر شرکت کردند که در نهایت باران تیموری از بوشهر، عصمت فرزانه از زنجان و فاطمه میرتقی از استان یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.
در مسابقات تنیس روی میز که در سالن بانک ملت این شهرستان نیز برگزارشد، 23نفر از استان های مختلف کشور شرکت کردندکه در پایان و در دور اول پس از انجام 38 بازی فرزانه کرم زاده از استان خوزستان، هاجر نیک نام از سمنان، ملیحه راستی از استان فارس و زینت لطفی از استان تهران به مقام های اول تا چهارم دست یافتند.
همچنین در مسابقات دارت که با حضور 25 نفر برگزار شد، مرضیه قدرتی از گیلان مقام اول، سیده زهرا زارعی از فارس عنوان دوم و فریبا زاهدی از آذربایجان غربی مقام سوم را کسب کردند.
مسابقات بدمینتون که با حضور 23 بازیکن از سراسر کشور و به صورت تک حذفی انجام شد، نگین عبدی از استان کردستان، حمیرا حبیبی از تهران و سارا دهقان نژاد از استان فارس اول تا سوم شدند.
در رشته تیراندازی و در تفنگ بادی نیز که در مجموعه تفریحی محمودآباد برپا شد، مریم سادات احمدی از تهران، طاهره علیزاده از گیلان و لیلا رودساز از استان البرز در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
در نهایت تیم تهران با کسب 2 طلا و یک نقره مقام اول، تیم گیلان با کسب یک طلا و یک نقره در جایگاه دوم و تیم بوشهر با یک طلا و یک برنز به مقام سوم رسیدند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/21549/برترین-بانوان-مسابقات-کارکنان-دولت-قهرمانی-کشور-مشخص-شدند
بستن   چاپ