آریا جوان
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال :
مشتاقانه منتظرتماشای یکی از بزرگ ترین رویدادهای فوتبال ی دنیا و تاریخ هستم/ تداوم رابطه عالی با فدراسیون فوتبال و دولت ایران برای ما مهم است
پنجشنبه 10 اسفند 1396 - 11:35:11
جوانان نیوز - رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با اشاره به مهمان نوازی ایران یان، گفت: مشتاقانه منتظرتماشای یکی ازبزرگ ترین رویدادهای فوتبال ی دنیا و تاریخ هستم و در واقع بازی امروز نشان می دهد که فوتبال بسیار گسترده و تبدیل به ورزش اول دنیا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، جیانی اینفانتینو امروز در دیدار با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران با تاکید بر اینکه نه سیاست باید در فوتبال دخالت داشته باشد و نه فوتبال در سیاست، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که همه مردم از فوتبال لذت ببرند، چه مردم ایران و چه مردم عربستان و چه مردم سایر نقاط دنیا .
وی اظهار داشت: اطمینان داشته باشید در این خصوص با هر که بتوانم صحبت خواهم کرد و قطع به یقین این مشکل باید از سوی افراد دیگر حل شود و موضوعات فوتبال ی در حوزه کاری من است .
اینفانتینو یادآور شد: فوتبال ایران هم در سطح آسیا و هم دنیا جایگاه خوبی دارد و مصداق آن راه یابی تیم های پنج رده سنی ایران ی به پنج تورنمنت بین المللی است و پنج ستاره شدن فوتبال ایران در زمان ریاست من اتفاق افتاد .
رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) افزود: رابطه من با ایران خیلی خوب است، اما مهم برای ما تداوم این رابطه عالی با فدراسیون و دولت ایران است، چرا که فوتبال در ایران زندگی است .
رئیس فیفا در این دیدار، از وزیر ورزش و جوانان ایران برای حضور در افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2018 دعوت کرد. جام جهانی فوتبال 24 خرداد ماه 97 به میزبانی روسیه آغاز می شود .
اینفانتینو برنامه های خود را با حضور در ساختمان وزارت ورزش و دیدار با وزیر ورزش و جوانان آغاز کرد و سپس در جشن بزرگ پیشکسوتان و جامعه فوتبال که در هتل المپیک برگزار خواهد شد، شرکت می کند .
حضور در مراسم روز جهانی فوتبال زنان، بازدید از ساختمان پک، کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون فوتبال ، کاشت درخت صلح و دوستی در مرکز ملی فوتبال ایران و حضور در ورزش گاه آزادی و تماشای شهرآورد تهران، برنامه های روز پنج شنبه اینفانتینو در تهران خواهد بود. او سپس برای بازگشت به سوییس راهی فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) خواهد شد .
شهرآورد هشتاد و ششم امروز ساعت 15:45 در ورزش گاه آزادی تهران برگزار خواهد شد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/21568/مشتاقانه-منتظرتماشای-یکی-از-بزرگ-ترین-رویدادهای--فوتبال-ی-دنیا-و-تاریخ-هستم--تداوم-رابطه-عالی-با-فدراسیون--فوتبال--و-دولت--ایران--برای-ما-مهم-است
بستن   چاپ