آریا جوان
جوانان ايراني از اتفاقات و رويدادهاي رخ داده در دنيا آگاه هستند
شنبه 24 مرداد 1394 - 3:09:14 PM
ايسنا
گري لوئيس در همايش جوان ايراني و صلح جهاني افزود: يک سوم از78 ميليون انساني که در ايران زندگي مي‌کنند پس از پيروزي انقلاب سال 57 به دنيا آمده‌اند به همين خاطر جمعيت ايران بسيار جوان است. اين جمعيت جوان متشکل از زنان و مردان جوان است.

 وي در ادامه گفت: حدود 30 درصد از ايرانيان بر اساس آمار مرکز آمار ايران از اينترنت استفاده مي‌کنند. از سال 2000 بيش از نيمي از دانشجويان ايران را زنان و دختران تشکيل مي‌دهند. اين نسل از ايرانيان بيش از هر نسل ديگري با سواد است.

 لوئيس تاکيد کرد: بيشترين جوانان ايراني از اتفاقات و رويدادهاي رخ داده در دنيا آگاه هستند. جوانان ايراني شيفته تکنولوژي هستند و در دنيايي که رو به پيشرفت و وسعه است زندگي مي‌کنند. در صحبت‌هاي اخير آقاي روحاني او از جوانان تشکر کرد که به راه‌ها و شيوه‌هاي مختلف از شبکه‌هاي اجتماعي در خلال توافق هسته‌اي استفاده کرده‌اند.

 وي تاکيد کرد: من باور دارم که جوانان ايراني توانمند هستند و مي‌توانند دولت را در جهت پيشبرد اهداف توسعه‌اي کشور کمک کنند. در اين جهت جوانان مي‌توانند ايران را حمايت کنند؛ البته درست است که تحريم‌ها، فشارهايي را به جوانان ايراني وارد کرد و باعث شد که آنان آن طور که شايسته است به اهداف خود دست نيابند و هنوز نبود شغل يک نگراني بزرگ براي جوانان ايراني است؛ اما من مطمئنم که آنان به آينده اميد دارند.


http://www.javanannews.ir/fa/News/2172/جوانان-ايراني-از-اتفاقات-و-رويدادهاي-رخ-داده-در-دنيا-آگاه-هستند
بستن   چاپ