آریا جوان
محمدیان: تیراندازی در تاریخ ورزش ایران و جهان فرهنگی نوین را به ثبت رساند
شنبه 12 اسفند 1396 - 11:47:56
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: رشته تیراندازی از جمله رشته های پیشرو در عرصه حضور بانوان محجبه در رقابت های برون مرزی و بین المللی است و ادبیات جدیدی را در این حوزه در جهان به ثبت رساند.حضور دختران و بانوان کشورمان با حجاب اسلامی و موفقتیت ورزش کاران و قهرمانان تیراندازی ایران در رقابت‌های برون مرزی این فرهنگ را ایجاد کرد که سایر کشورها به این باور برسند که با حجاب اسلامی نیز می توان در راه قهرمانی گام نهاد و امروز همه آنها به حقوق و اعتقادات بانوان مسلمان کشورمان احترام می گذارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، فریبا محمدیان که ریاست مجمع عمومی این فدراسیون را بر عهده داشت در جمع روسای هیات های استانی تصریح کرد: باید با تلاش و خرد جمعی به گونه ای کار و فعالیت کنیم که در پایان ماموریت کاری خود پرونده درخشان بر جای بگذاریم تا در تاریخ ورزش ایران و در آینده از ما به نیکی یاد کنند.
وی ادامه داد: جا دارد از تلاش‌های رییس فدراسیون تیراندازی ، تیم کاری و روسای هیات های استانی به پاس تلاش ها و زحماتی که برای رشد و اعتلای ورزش می کشند تقدیر و تشکر کنم.
رییس مجمع فدراسیون تیراندازی گفت: درخت تنومند تیراندازی حاصل تلاش جمعی از مدیران، دلسوزان و زحمت کشان عرصه ورزش و این رشته. بی شک برای رشد و اعتلای تیراندازی افراد بسیاری در طول تاریخ زحمت و تلاش کردند که امروز جا دارد از همه آنها به نیکی یاد کنیم و این را بر خود وظیفه بدانیم امانتی که در اختیار داریم را به درستی و با صداقت به مدیران بعدی تحویل دهیم.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نقش و جایگاه فدراسیون تیراندازی در حوزه ورزش بانوان گفت: این ورزش از جمله رشته های پیشرو در عرصه حضور بانوان محجبه در رقابت های برون مرزی و بین المللی است و ادبیات جدیدی را در این حوزه در جهان به ثبت رساند.حضور دختران و بانوان کشورمان با حجاب اسلامی و موفقتیت ورزش کاران و قهرمانان تیراندازی ایران در رقابت‌های برون مرزی این فرهنگ را ایجاد کرد که سایر کشورها به این باور برسند که با حجاب اسلامی نیز می توان در راه قهرمانی گام نهاد و امروز همه آنها به حقوق و اعتقادات بانوان مسلمان کشورمان احترام می گذارند.
محمدیان با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای بهره گیری از نیروهای جوان، متخصص و با انگیزه در بخش‌های مدیریتی گفت: بسیار خوشحال و خرسند شدم از اینکه در بخش‌های مختلف فدراسیون تیراندازی ، علی دادگر از نیروهای متخصص و جوان بهره برده است که بی شک کارایی و ارتقای فعالیت‌ های فدراسیون را به همراه خواهد داشت. همچنین علی دادگر به بحث عدالت مدیریتی در میان آقایان و بانوان نیز توجه داشته و جای خوشحالی است که از بانوان متخصص در این حوزه نیز استفاده شده است.
رئیس مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با تأکید بر اینکه در گزارش خزانه داری فدراسیون بر اساس اسناد موجود، صرفه جویی در منابع مالی صورت گرفته گفت: در این بخش نیز عملکرد فدراسیون قابل تقدیر است و جا دارد به مسدولان فدراسیون و روسای هیات های استانی برای ثبت این عملکرد تبریک بگویم.
فریبا محمدیان با اشاره به جایگاه و نقش هیات های استانی گفت: روسای هیات های استانی همچون بازوهای قدرتمند و قابل اتکا برای فدراسیون و شخصی رئیس این مجموعه به حساب می‌آیند و هر چقدر هیات های استانی قوی تر و منسجم تر عمل کنند فدراسیون در فعالیت‌ها و امور خود موفق‌تر خواهد بود.
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تلاش‌های هیات های استانی گفت:در سفرهای ادواری به استان‌ های کشور، شاهد تلاش و موفقیت های هیات های استانی هستم و جا دارد در این مجمع از تلاش های شما روسای هیات های استانی تقدیر و تشکر کنم.
وی با اشاره به جایگاه بانوان در هیات های استانی گفت: از همه روسای هیات های استانی می خواهم با مدیریت بهتری این حوزه را نگاه و مدیریت کنند و در راستای حرکت بر اساس سیاست‌های کلان وزارت ورزش و جوانان جا دارد مسئولان بانوان در هیات های استانی با هماهنگی و به منظور جلوگیری از اتلاف هزینه و زمان با مدیران ارشد خود در این حوزه اقدام و عمل کنند تا شاهد موفقیت بانوان ورزش کار کشورمان در این عرصه باشیم.
وی با اشاره به اینکه استعدادیابی یکی از الزامات مدیریتی گفت: وظیفه ذاتی هیات های استانی جذب مدیران پرتوان و پرتلاش است و فلسفه وجودی هیات های استانی جذب منابع برای هیات است.
محمدیان خاطر نشان کرد: به دنبال منابع استانی باشید و برای جذب منابع حاصل از ارزش افزوده تقویم 97 فدراسیون را به مسئولان استانی ارائه کرده و برای جذب این منابع اقدام کنید. در حوزه بانوان مصوبه ای که مربوط به تبصره 12 بند 7 الحاقی بودجه است در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و انشاالله اگر در شورای نگهبان نیز به تصویب برسد پنج صدم درصد اعتبار استانی اختصاص پیدا خواهد کرد و این یک فرصت جدید خواهد بود.
رئیس مجمع فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: به دنبال منابع استانی نیز باشید و با ارتباط مناسب، تعامل دو طرفه و با ارائه برنامه و سیاست های هدفمند در این بخش اقدام و در راستای گسترش ورزش در استان های خود فعالیت کنید.
محمدیان در پایان با اشاره به درپیش بودن سال جدید و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این ایام را به ویژه روز بانوی اول جهان اسلام را به همه شما تبریک می گویم چرا که فاطمه(س) بانوی همه ماست و امیدوارم در سال آینده روزهای موفقیت آمیزی را برای ورزش ایران و تیراندازی رقم بزنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/22540/محمدیان---تیراندازی--در-تاریخ--ورزش--ایران-و-جهان-فرهنگی-نوین-را-به-ثبت-رساند
بستن   چاپ