آریا جوان
هادی عامل کارشناس و مفسر کشتی مطرح کرد:
جامعه کشتی از تدبیر وزیر ورزش و جوانان در عدم پذیرش استعفای رسول خادم بسیار خوشحال است / دکتر سلطانی فر تنها وزیری است که بیشترین حمایت را از کشتی داشته است/ ادامه حضور رسول خادم در کشتی به صلاح این رشته است
شنبه 12 اسفند 1396 - 13:37:40
جوانان نیوز - هادی عامل عدم پذیرش استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی را نشانه تدبیر و موقعیت شناسی وزیر ورزش و جوانان درباره ورزش اول کشور عنوان کرد و از رسول خادم به عنوان رییسی پرکار و مثمر ثمر برای کشتی نام برد.

هادی عامل در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان عدم پذیرش استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی را لطف و محبت دکترسلطانی فر به جامعه پرافتخار کشتی عنوان کرد.
مفسر کشتی کشورمان ادامه داد: از زمانی که دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان فعالیت خود را آغاز کرد همیشه شاهد حمایت های او و همکارانش از فدراسیون کشتی و این رشته پرافتخار بودیم . بطوریکه در مسابقات مختلف جام تختی و جام جهانی و دیگر رویدادهای مختلف این رشته نه فقط در تهران بلکه در شهرستان ها هم حضور پیدا کرده و جالب است که حضور او هم تشریفاتی نبوده و برای کشتی رشته اول ایران وقت گذاشته است.
هادی عامل در ادامه این بحث از رسول خادم به عنوان یکی از مفاخر ورزش ایران نام برد و حضور او به عنوان رییس فدراسیون با منشا خدمات ارزنده همراه بوده و توانسته است موجبات رشد و پیشرفت کشتی ایران را رقم بزند به همین دلیل ادامه حضور رسول خادم در کشتی واقعا به صلاح این رشته است بنابراین جامعه کشتی از تدبیر وزیر ورزش و جوانان در عدم پذیرش این استعفا بسیار خوشحال هستند.
گزارشگر و مفسر کشتی ایران با ابراز امیدواری از این مهم که حمایت های وزارت ورزش و جوانان از کشتی ادامه یابد ؛ اظهار داشت : استمرار حضور رسول خادم در راس فدراسیون کشتی می تواند موفقیت ایران در بازی های آسیایی جاکارتا و و بازی های المپیک 2020 را رقم بزند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/22548/جامعه--کشتی--از-تدبیر-وزیر--ورزش--و--جوانان--در-عدم-پذیرش-استعفای-رسول--خادم--بسیار-خوشحال-است---دکتر-سلطانی-فر-تنها-وزیری-است-که-بیشترین-حمایت-را-از--کشتی--داشته-است--ادامه-حضور-رسول--خادم--در--کشتی--به-صلاح-این-رشته-است
بستن   چاپ