آریا جوان
داورزنی: تا پایان اسفند راهکارهای تقسیم درآمدهای تبلیغاتی مسابقات ورزشی اعلام می شود
يکشنبه 13 اسفند 1396 - 23:43:09
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت و جوانان گفت:کمیته مشترک صدا وسیما و وزارت ورزش و جوانان تا پایان اسفند راهکارهای تقسیم درآمدهای تبلیغاتی مسابقات ورزشی را اعلام می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی با مثبت خواندن مذاکرات دکتر سلطانی فر و علی عسگری رییس سازمان صدا وسیما درباره اجرایی شدن قانون برنامه ششم توسعه گفت : در جلسه امروز خوشبختانه دوستان صدا و سیما تعامل بسیار خوبی داشتند و مقرر شد کمیته ای مشترک از مدیران صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان طرح پیشنهادی این سازمان را برای برنامه درآمد زایی و نحوه تقسیم درآمدهای حاصل از تبلیغات تلویزیونی در جریان مسابقات ورزشی را بررسی ، جمع بندی و اعلام کنند.
بر اساس بند پ ماده 92 قانون برنامه ششم توسعه ، دولت مکلف است تا پایان سال اول اجرای برنامه، با مشارکت سازمان صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان ، تمهیدات قانونی لازم در خصوص نحوه تقسیم درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را پیش بینی نماید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/22595/داورزنی--تا-پایان-اسفند-راهکارهای-تقسیم-درآمدهای-تبلیغاتی-مسابقات-ورزشی-اعلام-می-شود
بستن   چاپ