آریا جوان
قمری: کشف استعدادها و مشارکت استان ها از اولویت برنامه های فدراسیون دوچرخه سواری است
دوشنبه 14 اسفند 1396 - 10:46:31
جوانان نیوز - رییس فدراسیون دوچرخه سواری از خرید 300 دستگاه دوچرخه پیست، با معادل یک پنجم قیمت بازار به منظور رشد و پیشرفت رشته پیست و استعدادیابی در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: فدراسیون پیرو یک برنامه مدون کارشناسی به منظور رشد و پیشرفت رشته پیست و استعدادیابی در سراسر کشور با مساعدت وزارت ورزش و جوانان و همراهی بخش خصوصی 300 دستگاه دوچرخه پیست به مبلغ حدود یک میلیون تومان معادل یک پنجم قیمت بازار خریداری کرد.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری رشته پیست را در بین پرمدالترین رشته های ورزش ی عنوان کرد و اظهار داشت: فدراسیون کشف استعدادها و مشارکت استان ها را در اولویت برنامه های خود قرار داده و در فاز نخست هم با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در محل پیست مجموعه ورزش ی آزادی تعداد 200 دوچرخه به نمایندگان استان ها اهدا کرد .
قمری تصریح کرد: فدراسیون دوچرخه سواری در نظر دارد یکصد دوچرخه باقیمانده را بر اساس عملکرد استانها به هیات های دوچرخه سواری اهدا کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/22605/قمری--کشف-استعدادها-و-مشارکت-استان-ها-از-اولویت-برنامه-های-فدراسیون-دوچرخه-سواری-است
بستن   چاپ