آریا جوان
دکتر نوروزی پس از ابقاء در ریاست کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک:
برنامه جامعی برای آماده سازی کاروان اعزامی به جاکارتا داریم
دوشنبه 14 اسفند 1396 - 11:52:59
جوانان نیوز - رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تقدیر از تیم جدید هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و رضا صالحی امیری رئیس این کمیته، به سبب اعتماد دوباره به فدراسیون پزشکی ورزشی ، اطمینان داد که مجموعه پزشکی ورزشی همچون همیشه بهترین خدمات را به حوزه ورزش قهرمانی ارائه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی تصریح کرد: خدماتی که فدراسیون پزشکی ورزشی طی سال های اخیر به مجموعه ورزش کشور ارائه کرده است، از چشمان تیزبین خادمان ورزش کشور دور نمانده و در رویدادهایی همچون بازی های المپیک و بازی های آسیایی، این خدمات در سطح عالی، رضایت قاطع مجموعه ورزش کشور را به دنبال داشته است.
وی افزود: این مهم، حاصل حضور بدنه متخصص در مجموعه ستادی و استانی پزشکی ورزشی است؛ گرچه مجموعه مدال آوری نیستیم، اما بی گمان در مدال آوری ها نقش همکاران ما نمایان است.
دکتر نوروزی گفت: اینک که بار دیگر مجموعه پزشکی ورزشی و اینجانب مورد اعتماد کمیته ملی المپیک قرار گرفته ایم، جادارد در آستانه سال 97 _یعنی سال برگزاری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا_ اعلام کنم از چندماه پیش برنامه جامعی برای آماده سازی این کاروان از نظر پزشکی ورزشی طراحی شده است و با همراهی همکارانمان در دیگر فدراسیون های ورزشی و تیم های ملی، این برنامه به زودی وارد فاز جدی و گسترده اجرا می شود و با تشکیل و تکمیل پرونده سلامت برای قهرمانان، نقش خود را در پیشبرد موفقیت های ورزش ایران استمرار می بخشیم.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: با توجه به دقت نظر مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و تلاش و برنامه ریزی فدراسیون های مختلف بسیار امیدواریم ورزش ایران در بازی های آسیایی جاکاراتا 2018 بدرخشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/22612/برنامه-جامعی-برای-آماده-سازی-کاروان-اعزامی-به-جاکارتا-داریم
بستن   چاپ