آریا جوان
مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان:
نخستین سمینار آموزشی تخصصی حقوقی و املاک فردا برگزار می شود / افزایش کارآمدی و توانمندی ادارات حقوقی و املاک استان ها مدنظر است
سه شنبه 15 اسفند 1396 - 17:16:24
جوانان نیوز - مرتضی فلاح مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری نخستین سمینار آموزشی تخصصی حقوقی و املاک، گفت: هدف ما افزایش کارآمدی و توانمندی روسای حقوقی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان استان ها، مرتضی فلاح در ارتباط با برگزاری نخستین سمینار آموزشی تخصصی حقوقی و املاک که با حضور روسای ادارات حقوقی و املاک ادارات کل ورزش و جوانان برگزار می شود، اظهار داشت: این همایش از چهارشنبه 16 اسفندماه به مدت دو روز در هتل لاله تهران برگزار می شود.
فلاح در خصوص اهداف برگزاری این سمینار نیز گفت: در راستای تمشیت امور مربوط به اموال غیرمنقول، مدیریت بهینه پرونده های حقوقی مطروحه در محاکم قضایی و مراجع اداری این امر مستلزم بررسی اهم مسائل و مشکلات حقوقی مبتلابه ادارات کل ورزش و جوانان استان ها است.
وی ادامه داد: آسیب شناسی پرونده های حقوقی دستگاه ورزش و جوانان کشور، چاره اندیشی و تبیین و اتخاذ راهکارهای حقوقی برای رفع این آسیب ها و نارسایی ها با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود، تعامل با مراجع اداری و محاکم قضایی ذیربط و ارائه راهکارهای مناسب با هدف افزایش کارآمدی و توانمندی ادارات حقوقی و املاک استان ها از اهداف برگزاری این سمینار است.
مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان همچنین ایجاد زمینه های مناسب برای دانش افزایی و افزایش بهره وری ادارات حقوقی، تبیین محیط حقوقی ورزش و توجهاً تسریع در روند مستندسازی املاک و مستغلات، چگونگی نحوه دفاع متقن در محاکم قضایی و شبه قضایی و جلوگیری از آراء متهاتف را از دیگر اهداف این سمینار دو روزه عنوان کرد.
فلاح در خصوص سخنرانان این سمینار نیز اذعان داشت: معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران، معاون قضایی دادستان کل کشور، مدیرکل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی، بازرس امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور، سرپرست امور حقوقی دولت( نهاد ریاست جمهوری)، رئیس کمیسیون مستند سازی و تعیین بهره بردار اموال غیرمنقول دستگاه های اجرایی کشور ( نهاد ریاست جمهوری)، قاضی سابق دیوان عالی کشور و عضو هیات علمی دانشگاه، مستشار و مشاور رئیس کل دیوان محاسبات کشور، سرپرست اداره کل امور حقوقی وزارت و قاضی شعبه 15 تجدیدنظر دیوان عدالت اداری از سخنرانان این سمینار خواهند بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/22660/نخستین-سمینار-آموزشی-تخصصی-حقوقی-و-املاک-فردا-برگزار-می-شود---افزایش-کارآمدی-و-توانمندی-ادارات-حقوقی-و-املاک-استان-ها-مدنظر-است
بستن   چاپ