آریا جوان
دکتر سلطانی فر در حاشیه مراسم اختتامیه رقابتهای اسکی آلپاین قهرمانی آسیا:
برای المپیک زمستانی ٢٠٢٢ برنامه داریم / پیست های اسکی را توسعه می دهیم
سه شنبه 15 اسفند 1396 - 17:44:35
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان گفت : برای المپیک ٢٠٢٢ برنامه داریم که ان شاءالله بتوانیم از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری پیست های اسکی را گسترش دهیم .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ دکتر مسعود سلطانی فر درحاشیه مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره رقابتهای اسکی آلپاین قهرمانی آسیا در پیست بین المللی دربندسر، برگزاری این رویداد را تجربه بسیار خوب برای میزبانی های آینده عنوان کرد.
وزیر ورزش و جوانان برگزاری رقابت های اسکی الپاین قهرمانی اسیا را برای اولین بار در ایران حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: برای المپیک ٢٠٢٢ برنامه مدون داریم که امیدوارم بتوانیم از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری پیست های اسکی را گسترش دهیم و پیست های موجود را نیز نوسازی و تجهیز کنیم .
دکتر سلطانی فر مشکل اسکی بازان ایران را با اشاره به شرایط إقلیمی زمان کم برای ورزشکاران این رشته نام برد و اظهار داشت : در کشورهای اروپایی فرصت ده ماهه برای اسکی بازی وجود دارد اما در ایران این فرصت بین پنج تا ٦ ماه است بنابراین باید بتوانیم در مناطق سردسیر کشور ومکان هایی که برف گیر است ، پیست ها را توسعه دهیم تا زمان اسکی بازی در کشورمان افزایش یابد .
وزیر ورزش و جوانان اهمیت موفقیت ورزشکاران این رشته را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت :با برگزاری اردوهای مختلف در کشورهای دیگر در فصولی که امکان برگزاری تمرین در ایران وجود ندارد ، باید بتوانیم امادگی ورزشکارانمان را برای افتخار افرینی و مدال اوری در رویدادهای مهم این رشته حفظ و ارتقا دهیم .
دکتر سلطانی فر از برگزار کنندگان این رویداد نیز قدردانی کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/22662/برای-المپیک-زمستانی-٢٠٢٢-برنامه-داریم---پیست-های-اسکی-را-توسعه-می-دهیم
بستن   چاپ