آریا جوان
آقاپور: کشتی باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود/ در همه امور تابع نظر ولایت هستیم
چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 13:54:59
جوانان نیوز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید به این نکته که وزیر ورزش و جوانان باید هرچه سریع تر در خصوص کشتی تعیین تکلیف کند، گفت: نباید گذاشت اذهان عمومی بیش از این دچار تشویش شود.

معصومه آقاپور در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در خصوص مشکلات پیش آمده در کشتی و قطع همکاری رسول خادم با فدراسیون کشتی، گفت: خادم از قهرمانان ملی و چهره های شاخص ورزش کشور است و باید با تعامل و صحبت، مشکلات پیش آمده حل و فصل شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی راهکار وزیر ورزش و جوانان در رویارویی با اقدامات اخیر رئیس فدراسیون کشتی را فصل الختام دانست و افزود: دکتر سلطانی فر با اولویت سنجی باید بهترین تصمیم را بگیرد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: از وزیر ورزش و جوانان می خواهیم با تصمیم قاطع خود کشتی را از بلاتکلیفی رها کنند تا بیش از این اذهان عمومی کشور و این ورزش ملی دچار تشویش نشود.
آقاپور ورزشکاران کشتی و مدیران این فدراسیون را حرفه ای خواند وگفت: با این که همه ورزشکاران در حال انجام منظم تمرینات هستند امانباید دغدغه فکری باعث خللی در انجام تمرینات و مسابقات آن ها شود چرا که پیکارهای
مهمی پیش رو داریم.
وی همچنین به سیاست ورزش کشور در قبال رویارویی با حریفان رژیم اشغالگر قدس اشاره و خاطر نشان کرد: سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست ما است و همه باید تابع نظر ولایت و نظام باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/22688/آقاپور--کشتی-باید-هرچه-سریع-تر-تعیین-تکلیف-شود--در-همه-امور-تابع-نظر-ولایت-هستیم
بستن   چاپ