آریا جوان
در اولین جلسه بررسی و تشریح سند برنامه ششم توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران
سرپرست: سند برنامه ششم توسعه اداره کل، بهترین سند ارائه شده بوده است
چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 14:57:58
جوانان نیوز - مهران سرپرست در اولین جلسه بررسی و تشریح سند برنامه ششم توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: از نظر کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سند برنامه ششم توسعه اداره کل بهترین سند ارائه شده از سوی سایر دستگاه ها بوده است.

در ابتدای این جلسه که با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، رؤسای واحدهای ستادی، حوزه ها، شهرستان ها و کارشناسان، دیروز سه شنبه در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار شد، سرپرست گزارش کاملی از مراحل تدوین سند ارایه نمود و گفت: سند برنامه ششم در حالی در چارچوب برنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی تدوین شد که اولین سندبرنامه ششم اداره کل، یکسال پیش توسط چند تن از کارشناسان تدوین شده بود و پس از هماهنگی با مسئولین و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سند جدید با مد نظر قرار گرفتن برش های شهرستانی تدوین گردید.
وی افزود: از نکات برجسته سند برنامه ششم توسعه، مشارکت معاونین و مسئولین ستادی و شهرستان ها در ارایه اطلاعات به دبیرخانه و همکاری فکری درتمام مراحل تدوین بود.
سرپرست ادامه داد: حرکت در مسیر برنامه برای رسیدن به شاخص های تعیین شده مهمترین وظیفه مجریان برنامه می باشد. خوشبختانه نگاه استاندار تهران به برنامه ششم توسعه استان خاص بوده و بطور جدی درتمام جلسات شورای برنامه ریزی پیگیر موضوع می باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/22694/سرپرست--سند-برنامه-ششم-توسعه-اداره-کل،-بهترین-سند-ارائه-شده-بوده-است
بستن   چاپ