آریا جوان
دکتر سلطانی فر: توازن در توزیع منابع و امکانات ورزشی به ویژه در مناطق محروم را اولویت کاری خود اعلام می کنم
يکشنبه 20 اسفند 1396 - 09:24:10
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان گفت: به تبع رویکرد نظام و دولت تدبیر و امید و سالها تجربه مدیریتی، بنا دارم توازنی در توزیع منابع و امکانات ورزشی به ویژه در مناطق محروم ایجاد کنم و این موضوع را اولویت کاری خود اعلام می کنم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در آخرین برنامه سفر کاری خود به استان فارس، در جمع مردم و مسئولان شهرستانهای فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند سخنرانی کرد .
وزیر ورزش و جوانان در این برنامه با اشاره به امنیت و آرامشی که در کشور حاکم است، اظهار داشت: همه بر این اعتقاد داریم که توسعه زمانی صورت می گیرد که آرامش در سایه وحدت و همدلی و هماهنگی صورت بگیرد که
خوشبختانه این زیر ساخت در استان فارس وجود دارد و خیلی جای امیدواری است .
دکتر سلطانی فر با بیان این مطلب که فلسفه حکومت اسلامی چیزی جز خدمت به مردم نیست، ادامه داد: ما مسئولین باید قدر این موقعیت باب الوائجی که به ما سپرده شده تا گره ای از مشکلات مردم را باز کنیم، بدانیم و به مردم خدمت کنیم .
وزیر ورزش و جوانان افزود: تلاش همه همکارانم در وزارتخانه های دیگر هم این است تا مشکلات مردم را حل کنند ولی تنگناها و مسائل زیادی داریم که شرایط را بسیار سخت می کند .
وی با بیان این که در بین این ملت، عزم و اراده ای است که کشور را به سوی آبادانی و پیشرفت می برد، گفت: هیچ مانعی توان رویارویی با این عزم و اراده را ندارد و انقلاب اسلامی مسیر خودش را طی می کند و به بالندگی می رسد .
وزیر ورزش و جوانان گفت: در آستانه فجر چهلم انقلاب اسلامی ضمن این که باید پروژه های بزرگی را افتتاح کنیم باید کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی را به مردم ارائه کنیم .
دکتر سلطانی فر تصریح کرد: در هر عرصه ای که کارنامه جمهوری اسلامی را با دوران پهلوی مقایسه می کنیم، آمارها قابل قیاس نیست .و کارنامه جمهوری اسلامی در ورزش چشمگیر است .
وی تشریح کرد: توسعه فضاهای ورزشی بعد از انقلاب اسلامی به طور میانگین 6 برابر شده و از 18 مدال طلایی که در 16 دوره المپیک(8دوره قبل و 8 دوره بعد از انقلاب) کسب کردیم، فقط 4 مدال طلا برای دوران پهلوی بوده و 14 مدال طلا دیگر متعلق به جمهوری اسلامی است. در سایر رقابت ها و کسب مدالها و موفقیتهای دیگر هم با همین روند مواجه هستیم .
دکتر سلطانی فر با اشاره به سابقه معاونت خود در استانداری فارس در 26 سال قبل، عنوان کرد: به لحاظ موفقیت و امور توسعه کشور و زیر بناها پیشرفت های بسیار زیادی کرده ایم و امروز که به شهرستانهای مختلف فارس رفتم این تغییرات و توسعه و پیشرفت ها به وضوح دیده می شود .
وی ابراز امیدواری کرد در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی امیدواریم که همه تلاش های ما با رضایت مردم همراه باشد .
وزیر ورزش و جوانان با بیا این که اهتمام دولت در سال 97 اشتغال جوانان است افزود: منابع خوبی برای این امر در نظر گرفته شده که؟خیلی امیدواریم با کمک شما مردم و عنصر اعتماد بین مردم و مسئولین بتوانیم مشکلات عدیده مردم به ویژه مشکل اشتغال جوانان عزیز را کاهش دهیم .
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در بخش ورزش استان فارس، کار های زیادی انجام شده و در حال انجام است گفت: قهرمانان و استعداد های زیادی در این استان داریم که باید زمینه بروز و ظهور استعداد آنها را فراهم کنیم .
دکتر سلطانی فر افزود: به تبع رویکرد نظام و دولت تدبیر و امید و سالها تجربه مدیریتی، بنا دارم توازنی در توزیع منابع و امکانات به ویژه در مناطق محروم ایجاد کنم و این موضوع را اولویت کاری خود اعلام می کنم
وزیر ورزش و جوانان گفت: این سه شهرستان یکی از اولویت های ما در این حوزه خواهد بود و باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا در سه سال آینده بخش عمده ای از محرومیت های مردم این شهرستانها را جبران کنیم

http://www.javanannews.ir/fa/News/22759/دکتر-سلطانی-فر--توازن-در-توزیع-منابع-و-امکانات-ورزشی-به-ویژه-در-مناطق-محروم-را-اولویت-کاری-خود-اعلام-می-کنم
بستن   چاپ