آریا جوان
جوش صورت مان را در آرايش چگونه محو کنيم؟
دوشنبه 30 شهريور 1394 - 2:30:41 PM
بيتوته
جوش صورت يکي از مزاحمان اصلي براي داشتن پوستي زيبا و سالم است. اگر براي آرايش صورت تان با مشکل محو کردن جوش صورت تان روبرو هستيد با ما همراه شويد تا با روشي حرفه اي جوش صورت تان را محو کنيد.

بعضي از ما دچار پوست چرب و جوش دار هستيم و يکي ازناراحتي هايمان اين است که چطور اين جوش ها را محو کنيم و زيباتر باشيم .در اين مطلب روش محو کردن جوش ها را به شما آموزش مي دهيم . اگر کمي حوصله به خرج دهيد شايد بتوانيد با تکنيک‌هاي آرايشگران حرفه‌اي اين جوش هاي زشت را براي چندين ساعت تا چند روز پنهان کنيد.

_ دقيقا تعيين کنيد که چه قسمتي از آکنه و جوش را مي‌خواهيد بپوشانيد.

_ يک مرطوب‌ کننده مناسب پوست‌ تان را انتخاب کنيد. حواستان باشد که مرطوب‌کننده حتما بدون چربي باشد چرا که در غير اين صورت جوش‌هاي شما را تشديد کرده و باعث مي‌شود در کنار آن جوش آزاردهنده يکي ديگر هم ظاهر شود.

_ با استفاده از يک مرطوب‌ کننده بدون چربي روي آن منطقه را بپوشانيد تا اگر اطراف جوش پوسته پوسته‌اي به وجود آمده است کاملا هموار شود. همچنين اين مرطوب‌کننده کاري مي‌کند که کانسيلر و پودرهايي که براي پوشاندن استفاده مي‌کنيد بهتر روي پوست بخوابند.

_حالا نوبت کانسيلر است؛ بعضي برندها کانسيلرهاي مخصوص پوشاندن جوش دارند که مسلما بهتر مي‌توانند پوشش مناسبي ايجاد کنند؛ اما اگر چنين کانسيلري نداشتيد يا به راحتي پيدا نکرديد بايد بدانيد که کانسيلر مناسب براي اين کار بايد کمي پايه زرد داشته ‌باشد. حواستان باشد کانسيلرهاي زير چشم که حالت کرمي‌شکل دارند و از رنگ پوست کمي روشن‌تر هستند اصلا مناسب اين کار نيستند چرا که قرمزي‌هاي پوست را فقط روشن‌تر کرده و کاري مي‌کنند که بيشتر جلوه کنند. براي پوشاندن جوش‌ها، جاي زخم‌ها و تتو بايد سراغ کانسيلرهايي برويد که تن زردرنگ دارند و تقريبا همرنگ پوست صورت هستند.

_ توصيه مي‌کنيم با انگشت حلقه کانسيلر را روي موضع مورد نظر بماليد چرا‌ که با اين انگشت بهتر مي‌توان کارهاي ظريف را انجام داد.

_ حالا بايد کرم‌ پودر هميشگي‌تان را روي تمام صورت بماليد تا پوست رنگي يکنواخت پيدا کند. حواستان باشد هنگامي که روي جوش را با کرم‌پودر مي‌پوشانيد از حرکات ضربه‌اي استفاده کنيد و به هيچ وجه کرم را روي آن نماليد چرا که کانسيلر زيرين هم پخش شده و دوباره قرمزي جوش هويدا مي‌شود.

_حالا نوبت زدن پودر است تا هم رنگ صورت مات و يکنواخت و هم دوام کانسيلر روي جوش بيشتر شود. پودر مانع از اين مي‌شود که به اين راحتي‌ها کانسيلر از بين برود.
 
براي محو کردن جوش از چه کانسيلري انتخاب کنيم ؟
شما بايد کانسيلري انتخاب کنيد که پايه رنگي گرم داشته‌ باشد، حواستان باشد که کانسيلر نبايد روشن‌تر از رنگ طبيعي پوست شما باشد چون در اين صورت سفيدي بيش از اندازه زير چشم‌ها بيشتر جلب توجه خواهد کرد و چهره حالت طبيعي خود را از دست مي‌دهد.
معمولا کانسيلرهاي جامد ( استيک ) بيشتر مي‌توانند اين هدف را برآورده کنند و بايد بدانيد که کانسيلرهايي که بايد با اسفنج ماليده شوند کمترين پوشانندگي را دارند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/2277/جوش-صورت-مان-را-در-آرايش-چگونه-محو-کنيم؟
بستن   چاپ