آریا جوان
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم کلنگ زنی خانه جوانان جهرم:
در حوزه جوانان کار را رها نکرده ایم
يکشنبه 20 اسفند 1396 - 10:33:18
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان گفت: بر چند محور روی حوزه جوانان متمرکز شده ایم و فارغ از این که چه تصمیمی در مجلس برای حوزه جوانان گرفته می شود، کارها را با قدرت ادامه داده ایم و جوانان را رها نکرده ایم.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی خانه جوانان شهرستان جهرم گفت: با توجه به این که هنوز تکلیف حوزه جوانان برای ادامه کار در مجلس شورای اسلامی مشخص نشده است اما در وزارت ورزش و جوانان کار این حوزه را رها نکرده ایم و با قدرت در چند محور موضوعات جوانان را دنبال می کنیم .
دکتر سلطانی فر تصریح کرد: در محور گسترش خانه جوان امروز به مرز 100 خانه جوان رسیده ایم در حالی که در سال 92 هیچ خانه جوانی وجود نداشت .
وی ادامه داد: در حوزه سازمان های مردم نهاد در حالی که سال 92 تعدادشان کمتر از صد سمن بود، الان به مرز دو هزار سمن رسیده ایم .
وزیر ورزش و جوانان گفت: در حوزه مراکز مشاوره ازدواج نیز که در حفظ بنیان خانواده ها نقش مهمی دارند نیز توسعه خوبی داشتیم و آن را ادامه می دهیم .
: وزیر ورزش و جوانان همچنین با بیان افزایش تسهیلات ازدواج جوانان در دولت یازدهم و دوازدهم، اظهار داشت :
تسحیلات ازدواج جوانان در سال 92 به رقم دو هزار و نهصد میلیارد تومان بود که در سال 95 این رقم به 9800 میلیارد تومان افزایش یافت و با همت دولت تدبیر و امید در سال 97 به دوازده هزار میلیارد تومان خواهد رسید

http://www.javanannews.ir/fa/News/22774/در-حوزه--جوانان--کار-را-رها-نکرده-ایم
بستن   چاپ