آریا جوان
با حضور وزیر ورزش و جوانان / سالن ورزشی خیر ساز محبی گراش افتتاح شد
يکشنبه 20 اسفند 1396 - 16:13:56
جوانان نیوز - با حضور وزیر ورزش و جوانان و در ایام فرخنده میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) سالن ورزشی چند منظوره محبی شهرستان گراش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، صبح روز شنبه 19 اسفند ماه همزمان با سفر دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به استان فارس و با حضور دکتر جعفر پور نماینده مردم لارستان ، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و تنی چند از مسوولان استان و شهرستان سالن ورزشی خیر ساز محبی در شهرستان گراش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
این مجموعه ورزشی که یکی از مجموعه های زیبا و منحصر به فرد در منطقه جنوب کشور می باشد عملیات اجرایی آن توسط خیر نیک اندیش حاج زین العابدین محبی آغاز شده بود اما تا قبل از دولت تدبیر و امید کمتر از 60 در صد پیشرفت فیزیکی داشته است که با روی کار آمدن این دولت و در مجموع با اعتبار بالغ بر 80 میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسید.
بر اساس این گزارش از ابتدای دولت تدبیر و امید و با مشارکت دولت و مسوولان استان و اداره کل ورزش و جوانان فارس به سرعت مراحل تکمیلی آن انجام گرفت و با تامین اعتبارات لازم به مرحله بهره برداری رسید.
گفتنی است وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به شهرستان لارستان نیز از مجموعه های ورزشی تختی ، دانشیار و مجموعه بزرگ ورزشی خیر ساز در حال احداث منیری این شهرستان نیز بازدید کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/22790/با-حضور-وزیر-ورزش-و-جوانان----سالن-ورزشی-خیر-ساز-محبی---گراش--افتتاح-شد
بستن   چاپ