آریا جوان
با حضور وزیر ورزش و جوانان / چند طرح ورزشی در جهرم افتتاح و کلنگ زنی شد
يکشنبه 20 اسفند 1396 - 16:32:04
جوانان نیوز - با حضور وزیر ورزش و جوانان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران استان و شهرستان کلنگ احداث خانه جوان به زمین زده شد . دو پروژه دیگر افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی وپایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، دکتر سلطانی فر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان که برای ششمین بار در سال جاری به استان سفر کرده بود عصر شنبه نوزده اسفندماه وارد جهرم شد و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان پروژه خانه جوان جهرم را کلنگ زنی کرد.
دکتر سلطانی فر که مورد استقبال نماینده ، فرماندار و سایر مسوولین جهرم قرار گرفت درمراسم کلنگ زنی خانه جوان این شهر با بیان اینکه نمی دانیم سازمان جوانان از مجموعه وزارت ورزش جدا میشود یا پابرجا است گفت : ما همچنان به کار خود ادامه می دهیم تا قانون گذار این وضعیت را مشخص کند و تا زمانیکه در خدمت جوانان هستیم دست از تلاش برای این قشر فعال نمی کشیم.
وی افزود : در چهار سال گذشته روی چند محور برای جوانان برنامه ریزی کردیم که مهمترین آن احداث خانه های جوان بوده است و از سال 90 تا پایان 96 صد خانه جوان بهره برداری شده که قبل از آن در این زمینه هیچ فعالیتی صورت نگرفته است .
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان همچنین تعداد سازمانهای مردم نهاد را بیش دو هزار سمن اعلام کرد و گفت : تا سال 92 حدود صد سازمان مردم نهاد فعالیت داشتند و از آن بعد در دولت تدبیر و امید افزایش چشمگیری داشته است.
سلطانی فر خاطر نشان کرد : برای تحکیم خانواده پس از ازدواج بحث مشاوره رایگان بوده که این زمینه هم برنامه های خوبی انجام شده و حدود 300 مکان برای مشاور ازدواج جوانان در کشور فعال هستند که تا قبل از سال 92 کمتر از مرکز بوده است ، همچنین پرداخت وام ازدواج تا سال 92 دوهزار میلیارد تومان پرداخت شده ولی در سال 95 نه هزار هشتصد میلیارد تومان و در سال 96 دوازده هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
دکتر سلطانی پس از کلنگ زنی خانه جوان ، سالن کشتی و زورخانه جهرم را افتتاح کرد و درادامه سفر خود به فیروزآباد رفت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/22791/با-حضور-وزیر-ورزش-و-جوانان---چند-طرح-ورزشی-در---جهرم--افتتاح-و-کلنگ-زنی-شد
بستن   چاپ