آریا جوان
مازیار ناظمی: مسابقات ورزشی آینده سازان تهران محلی برای بالندگی جوانان است
يکشنبه 20 اسفند 1396 - 17:37:42
جوانان نیوز - رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی محلی برای رشد استعدادها برتر است، گفت: دومین دوره مسابقات ورزشی آینده سازان تهران محلی برای بالندگی قشرجوان جامعه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از ایرنا، مازیار ناظمی در مراسم تجلیل از مدال آوران شمال غرب پایتخت در مسابقات آینده سازان استان تهران که در مجموعه پردیسان غرب تهران برگزار شد، اظهار کرد: تهران همیشه جایگاه ویژه ای در ورزش کشور داشته و مدال های ارزشمندی راکسب کرده است .
وی با اشاره به اینکه تهران به لحاظ سرانه ورزشی جایگاه سی ام کشوررا به خود اختصاص داده است گفت: استانهای تهران و البرز با توجه به اینکه بیشترین مدال آوری و جمعیت را دارند ولی به لحاظ سرانه ورزشی از فقیر ترین نقاط کشورمی باشند .
رئیس مرکز ارتباطات وزارت ورزش به درپیش بودن بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اشاره کردو گفت: این وزارتخانه برنامه مدونی را برای کسب مدال های ارزشمند ورزش کاران تهران و سایر نقاط کشور در نظر گرفته است .
*عدم توجه به ورزش خستگی و کوتاهی عمر را در جامعه در پی دارد
معاون استاندار و فرماندار تهران نیز در این مراسم گفت: بسیاری از مشکلات جامعه را می توان با ورزش و امکانات ورزشی قابل دسترس جبران کرد .
عیسی فرهادی ادامه داد: بسیاری از امراض وبیماری ها به علت عدم تحرک جسمی، عدم علاقه مردم به ورزش بوجود می آید و این امر زمینه خستگی و کوتاهی عمر را شهروندان می شود .
وی افزود: با توجه به جمعیت 10 میلیونی تهران می بایست روزانه شاهد فعالیت این میزان از شهروندان درفعالیت های بدنی و پیاده روی در سطح جامعه باشیم .
فرهادی اظهار کرد: ورزش می تواند شکوفایی و سلامت جسمی را برای جامعه به ارمغان آورد .
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه مسابقات آینده سازان باعث کشف استعداد ها و توسعه ورزش استان شده است افزود: دومین دوره مسابقات ورزشی استان در قالب 7هزار ورزش کار نوجوان و جوان در 34 رشته مردان و 27 رشته زنان از مرداد ماه امسال آغاز شده بود .
رضا گلمحمدی اظهار کرد: این مسابقات ورزشی در چهار منطقه شهرستان های شمال، شرق،غرب، جنوب و حوزه های تهران (شمال غرب، شمال شرق، جنوب غرب، جنوب شرق، ری و شمیرانات)ادامه یافت .
وی با اشاره به اینکه مهم ترین ملاک در این دوره ترویج ورزش قهرمانی در نقاط کم برخوردار و محروم و کشف استعداد های برتر استان بود، گفت: ورزش کاران شاخص در این مسابقات شناسایی و به پایگاه قهرمانی استان( مجموعه ورزشی تختی) و فدراسیون های ورزشی معرفی خواهند شد .
گلمحمدی با بیان اینکه ملاک ارزیابی مدیران هیات ها و ادارات ورزشی استان پس از این مسابقات مشخص می شود گفت: هیاتها که در ارزیابی فدراسیون ها جایگاه پنجم و بیشتر را در کشور کسب کنند از سمت خود برکنار می شوند .
وی بااشاره به اینکه نتیجه این مسابقات نیز در ماندگاری سمتهای مدیران شهرستانی تاثیر به سزایی خواهد داشت گفت: در سال 97 شاهد حضور مدیران جدید در راس هیاتها و ادارات ورزشی استان خواهیم بود .

http://www.javanannews.ir/fa/News/22795/مازیار-ناظمی--مسابقات--ورزشی--آینده-سازان--تهران--محلی-برای-بالندگی-جوانان-است
بستن   چاپ