آریا جوان
برگزاری دوره عالی مالی در دانشگاه امیرکبیر
دوشنبه 21 اسفند 1396 - 10:55:52
جوانان نیوز -

دوره عالی دانش مالی با هدف آشنا سازی فعالان بازار مالی با موضوعات مرتبط در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای نیاز فعالان بازارهای مالی و با تکیه بر توان تخصصی اساتید این دانشکده و اساتید این حوزه در کشور، اقدام به طراحی دوره عالی دانش مالی (DBA in Finance) کرده است.
به منظور تقویت جنبه‌های کاربردی مرتبط با بازار سرمایه کشور، این دوره با حمایت مرکز مالی ایران اجرا خواهد شد.
دوره عالی دانش مالی (DBA in Finance) برای دانش‌آموخته‌های مهندسی که در بازارهای مالی و حوزه‌های مرتبط مشغول به فعالیت هستند، فرصت خوبی را ایجاد می‌کند تا با آشنایی با مطالب روز مطرح شده در این حوزه بتوانند نقش موثرتری در محیط کاری خود داشته باشند.
در این دوره ضمن ارائه مفاهیم مقدماتی، شرکت کنندگان با موضوعاتی چون بازارهای مالی شامل بورس کالا و سهام و فرا بورس ، بازارهای آینده طلا با استفاده از نرم افزارهای مرتبط، مباحث مربوط به سرمایه گذاری، مدیریت خطر پذیری مالی و بانکداری آشنا خواهند شد.
طول این دوره آموزشی 5 ترم آموزشی و در 384 ساعت آموزشی است که در 3 نیمسال اول دانشپذیران با مطالب تئوری و نحوه به کارگیری آنها در بازارهای مالی آشنا خواهند شد و سپس در قالب یک طرح مطالعاتی- کاربردی در حوزه مالی به حل یک مساله واقعی در حوزه بورس ، بیمه یا بانک خواهند پرداخت.
منبع

http://www.javanannews.ir/fa/News/22814/برگزاری-دوره-عالی-مالی-در-دانشگاه-امیرکبیر
بستن   چاپ