آریا جوان
در مجمع سالیانه فدراسیون روستایی و بازی های بومی و محلی
ژاله فرامرزیان: تجهیز خانه های روستایی و توسعه ورزش روستایی از اهداف این معاونت است
سه شنبه 22 اسفند 1396 - 16:57:12
جوانان نیوز - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: نخستین وظیفه وزارت ورزش و جوانان ایجاد نشاط و سلامت در جامعه است و فدراسیون روستایی در رسیدن به این اهداف نقش مهمی دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، ژاله فرامرزیان امروز در مجمع سالیانه این فدراسیون گفت: این معاونت مسئول مدیریت صحیح منابع مالی و انسانی برای اهداف ترسیم شده است. نخستین وظیفه این وزارت خانه تحقق نشاط و سلامت در جامعه است و فدراسیون روستایی در رسیدن به این اهداف نقش مهمی دارد .
وی گفت: تعداد بالای روستاها و پراکندگی آنها سبب می شود رسیدن به این هدف کمی سخت شود. همچنین کمتر برخوردار بودن روستاها از امکاناتی که در شهرها وجود دارد، سبب می شود نظر و توجه بیشتری به روستاها داشته باشیم .
معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این در حالی است که باید فدراسیون ها برنامه ها را به گونه طراحی کنند تا به مدل مورد نظر برسیم. البته برای رسیدن به این هدف باید تعاملات بیشتری بین فدراسیون ها و هیات ها و مدیر کل های وزارتخانه به بهترین شکل انجام شود .
فرامرزیان با تاکید بر تاثیر توسعه ورزش های روستایی بر سلامت این قشر جامعه و افزایش شناخت سنت های فرهنگی کشور ادامه داد: این روش یکی از مهمترین دلایل پیشرفت ورزش همگانی در دنیا است. حال برای رسیدن به موفقیت داخلی و خارجی مطالعات کاربردی هم باید در این موضوع انجام شود .
وی با اشاره به لزوم نگاه برنامه ای برای تقویت سنت ها در حوزه های ورزش ی اظهار داشت: برنامه ریزی و اجرای دقیق آن، ایجاد اشتغال و توسعه یافتگی را به همراه خواهد داشت و تلاش این معاونت هم هدفمند کردن منابع بوده است. البته فعالیت این معاونت و شما روسای هیات ها باید به گونه ای باشد که منابع به جیب مردم بازگردد تا شرمنده آنها نشویم .
وی گفت: تجهیز خانه های روستایی و توسعه ورزش روستایی از اهداف این معاونت است و منابع سال 97 هم شفاف است. ولی باید مردم بهره مندی از این منابع را احساس کنند. بر همین اساس خرید لوازم مصرفی و کمک به برگزاری بازی های بومی و محلی برای این معاونت تعریف شده است .
همچنین به زودی کمک مالی به هیات های ورزش ی انجام خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/22859/ژاله-فرامرزیان--تجهیز-خانه-های-روستایی-و-توسعه----ورزش--روستایی--از-اهداف-این-معاونت-است
بستن   چاپ