آریا جوان
در نشست شورای اداری شهرستان صحنه
دکتر سلطانی فر: دولت هیچ محدودیتی برای کمک به توسعه استان کرمانشاه قائل نیست
سه شنبه 29 اسفند 1396 - 12:59:47
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان گفت: امید داریم سال 97 سال رشد اقتصادی،تولید اشتغال و رضایتمندی مردم باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از کرمانشاه، دکتر مسعود سلطانی فر در ادامه سفر به استان کرمانشاه در جمع اعضای شورای اداری شهرستان صحنه ضمن تبریک‌فرا رسیدن ماه رجب و سال نو گفت:امید داریم سال 97 سال رشد اقتصادی،تولید اشتغال و رضایتمندی مردم باشد.
دکتر سلطانی فر با اشاره به سفر دکتر روحانی رییس جمهوری به استان کرمانشاه در آستانه سال نو، گفت: وظیفه خود دانستیم در این لحظات معنوی در کنار مردم عزیز این استان باشیم و قدمهایی در راستای کمک به حل مشکلات آن ها برداریم.
وی افزود:اراده دولت بر تخصیص صد درصدی اعتبارات استان است و تلاش می کند با مشارکت بخش خصوصی در زمینه توسعه بخش اقتصادی و کارآفرینی قدم بر دارد.
دکتر سلطانی فر اظهار کرد:برای سال 97 پیش بینی 50 هزار میلیاردی برای سرمایه گذاری در بخش های صنعتی،IT و سایر موارد شده است.
وی به اختصاص 12 هزار میلیارد نیز برای توسعه کارافرینی و توسعه اشتغال در روستاها در بودجه سال 97 نیز اشاره کرد و گفت:باور داریم در همه استانها و مناطق ظرفیت های بسیار خوبی داریم و دولت تلاش می کند با حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی، این ظرفیت ها را در راستای ایجاد اشتغال و توسعه به کار گیرد.
وزیر ورزش و جوانان اجرای سریع تر اصل 44 اقتصادی را از دیگر رویکردهای دولت در سال 97 در راستای جذب سرمایه و مشارکت بخش خصوصی ذکر کرد.
وی به رونق اقتصادی،عدالت محوری و توسعه و موضوع جوانان به عنوان مهمترین برنامه های دولت در سال 97 اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در راستای توسعه رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برنامه ریزی شده است.
دکتر سلطانی فر نوسازی بافت های فرسوده و ناوگان حمل و نقل را دیگر برنامه های جدی دولت به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و همچنین ممانعت از اتلاف انرژی و کمک به کاهش سوانح رانندگی عنوان کرد.
وی افزود: عزم دولت بر ایجاد یک میلیون شغل جدید است و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و تدبیر دکتر روحانی و تلاش مجموعه دولت امیدواریم با تحقق این امر، باری از روی مشکلات خانواده ها و جوانان برداشته شود.
دکتر سلطانی فر خاطرنشان کرد:بر اساس تاکید ریاست محترم جمهوری هیچ محدودیتی برای کمک به استان کرمانشاه و رشد شاخص های توسعه ای آن نداریم و امیدواریم در پایان کار دولت دوازدهم دیگر شاهد هیچگونه عدم توازن و عقب افتادگی نباشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/23014/دکتر-سلطانی-فر--دولت-هیچ-محدودیتی-برای-کمک-به-توسعه-استان-کرمانشاه-قائل-نیست
بستن   چاپ