آریا جوان
وزیر ورزش و جوانان :
در سال حمایت از کالاهای ایرانی ، مرکز توسعه مشارکتها و سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش ایران آغاز بکار می کند
جمعه 3 فروردين 1397 - 13:14:28
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان گفت: پاسداری از اقتصاد کشور یک وظیفه ملی است و همه زیر مجموعه های ورزش و جوانان باید هماهنگ حرکت کنند و سلیقه ها را کنار بگذارند و بر اساس یک دستورالعمل رفتار کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در خصوص نامگذاری سال 97 از سوی رهبر انقلاب با عنوان «حمایت از کالاهای ایرانی» گفت : همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سال نو، سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و سال اشتغال و رونق خواهد بود.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر توجه به موضوع اقتصاد ورزش بعنوان یکی از برنامه های جدی و راهبردی در طی هفده ماه مسئولیت خود گفت : آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور بر اشتغال و رونق اقتصادی و مقابله با بیکاری جوانان تاکید ویژه دارند و ان شاءالله بنده و مجموعه همکاران در وزارت ورزش و جوانان ، استانها ، فدراسیون ها و مجموعه های مرتبط با ورزش همگام با چهلمین فجر انقلاب اسلامی در سال تولید ملی ، برنامه های اشتغال و خودکفایی به همراه حفظ و گسترش نشاط اجتماعی را در جامعه ورزش و جوان دنبال می کنیم .
دکتر سلطانی فر گفت : حفظ نظام، منافع ملی و کیان کشور از جمله موضوعاتی است که در اقتصاد نیز با آن مواجه هستیم و وزارت ورزش و جوانان در جهت سیاست ها و برنامه های دولت خدمتگزار در سال 1397 در جهت تحقق حمایت از کالای ایرانی و تولید کنندگان داخلی از تمامی فدراسیون های ورزش ی و ادارت کل استان‌ها ، باشگاهها و دیگر بخش های مرتبط با ورزش می خواهد با برنامه ریزی منسجم و عملی در جهت اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در کنار این وزارتخانه باشند
دکتر سلطانی فر با اشاره به تشکیل مرکز توسعه مشارکت ها و سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش در تشکیلات جدید وزارت ورزش و جوانان گفت : برنامه ایجاد این مرکز بعنوان قلب راهبردی و برنامه ریزی شکوفایی و حمایت از موضوع اقتصاد ورزش یکی از مهمترین برنامه های من در هر دو دولت یازدهم و دوازدهم هنگام معرفی کابینه به مجلس محترم بود و خوشحالم که این آینده نگری مبتنی بر دیدگاهها و فرمایشات رهبر انقلاب برای موضوع مهم اقتصاد است.
وزیر ورزش و جوانان همچنین از چهره‌های ورزش ی و قهرمانان خواست بیش از پیش به تبلیغ و ترویج مصرف کالای ایرانی اهتمام ورزند و علاقه مندان ورزش و هم وطنان را هم به مصرف کالای ایرانی ترغیب کنند.
دکتر سلطانی فر با تاکید مجدد به فدراسیون های ورزش ی برای رعایت مبانی اقتصاد مقاومتی در تمامی موارد مرتبط با اقتصاد ورزش گفت : پاسداری از اقتصاد کشور یک وظیفه ملی است و همه زیر مجموعه های ورزش و جوانان باید هماهنگ حرکت کنند و سلیقه ها را کنار بگذارند و بر اساس یک دستورالعمل رفتار کنند.
وزیر ورزش و جوانان افزود : همه مدیران و تصمیم گیران حوزه ورزش و جوان باید بدانند که راه اصولی مبارزه با مصرف بی رویه کالاهای خارجی و مقابله صحیح با بحرانهای بیکاری ، مصرف کالای داخلی است که اشتغال فرزندانمان و از بین رفتن بیکاران جامعه را تضمین می نماید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/23062/در-سال-حمایت-از-کالاهای-ایرانی-،-مرکز-توسعه-مشارکتها-و-سرمایه-گذاری-و-اقتصاد--ورزش--ایران-آغاز-بکار-می-کند
بستن   چاپ