آریا جوان
تاج: ستاره های فوتبال ایران به دکتر روحانی هم تعلق دارد ، حضور در جام جهانی یک اتفاق خوب ملی است
يکشنبه 5 فروردين 1397 - 14:53:21
جوانان نیوز - رئیس فدراسیون فوتبال ایران با تشکر از توجه رئیس جمهور به رشته فوتبال و تیم ملی در فاصله کمتر از سه ماه به جام جهانی روسیه گفت: ستاره های فوتبال ایران به آقای روحانی هم تعلق دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران با تشکر از توجه آقای دکتر روحانی به رشته فوتبال و تیم ملی در فاصله کمتر از سه ماه به جام جهانی روسیه گفت: ستاره های فوتبال ایران به آقای روحانی هم تعلق دارد و توفیقاتی که برای فوتبال ایران بدست آمده حاصل پشتیبانی و توجه جناب آقای دکتر روحانی ، آقای دکتر سلطانی فر و آقای دکتر جهانگیری بوده است.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود : حضور در جام جهانی یک اتفاق خوب ملی است و اگر امروز فوتبال ایران در این جایگاه موفق و مورد توجه قرار گرفته ، نتیجه همراهی و کمک مربیان ، هیاتها ، رسانه ها ، پیشسکوتان و حتی منتقدان محترم و دلسوز است و ما دست همه یاری کنندگان تیم ملی را به گرمی می فشاریم.
تاج گفت: مجموعه تیم ملی و فدراسیون فوتبال قدردان توجه مردم و علاقمندان پر شمار فوتبال ملی هستند و ان شاءالله با قدرت و پشتبانی کامل از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه حاضر خواهیم شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/23094/تاج--ستاره-های-فوتبال-ایران-به-دکتر-روحانی-هم-تعلق-دارد-،-حضور-در-جام-جهانی-یک-اتفاق-خوب-ملی-است
بستن   چاپ