آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی :
سال گذشته 40 خانه ورزش روستایی در استان مرکزی تجهیز شد
يکشنبه 5 فروردين 1397 - 14:53:21
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سال گذشته 40 خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال در نقاط مختلف این استان تجهیز و بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی ؛ عابد حقدادی گفت: امسال تجهیز 70 خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان مرکزی هدفگذاری شده که اعتبار آن نیز به طور کامل جذب شده است.
وی ادامه داد: ظرفیت تجهیز خانه های ورزش روستایی در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی وجود دارد و شوراهای اسلامی، دهیاران و بخشداران باید محلی مناسب از قبیل یک کلاس درس مدرسه، حسینیه و یا بخشی از ساختمان دهیاری را به این اداره کل معرفی تا در اسرع وقت تجهیز شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: عملیات ساخت و تجهیز سالن های ورزشی سمقاورکمیجان ، بانوان خنداب، قره چای ساوه ، گوار، فرنق خمین، زمین چمن خنداب، سالن ورزشی داودآباد و تقلید آباد زرندیه رو به پایان است که پیش بینی می شود تا پایان خرداد ماه امسال به بهره برداری برسد.
وی در خصوص مسابقات جام نوروزی روستایی استان مرکزی نیز گفت: 256 روستا در نقاط مختلف این استان میزبان مسابقات جام نوروزی هستند که پیش بینی می شود بیش از 200 هزار نفر در این مسابقات مشارکت کنند.
حقدادی اضافه کرد: مسابقات جام نوروزی روستایی استان مرکزی در تعطیلات نوروزی در رشته های فوتبال، والیبال، طناب کشی، دو همگانی، اسب سواری، کشتی محلی، بسکتبال، بازی های محلی و دو و میدانی برگزار می شود.
سال گذشته بیش از 100هزار نفر در مسابقات ورزشی جام نوروزی استان مرکزی شرکت کردند

http://www.javanannews.ir/fa/News/23095/سال-گذشته--40-خانه-ورزش-روستایی-در-استان-مرکزی-تجهیز-شد
بستن   چاپ