آریا جوان
گزارشی از برنامه نوروزی سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان
از دیدار با سرخابی‌ها تا بازدید از مناطق محروم
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 12:22:25
جوانان نیوز - روزنامه ایران در شماره امروز مورخ 14 فروردین 1397 در صفحه ورزش گزارشی از برنامه نوروزی دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روزنامه ایران ، وزیر ورزش و جوانان از ابتدای سال جدید، برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود داشت. مسعود سلطانی‌فر 29 اسفندماه و قبل از تحویل سال به همراه رئیس جمهوری به استان کرمانشاه سفر کرد تا از مناطق زلزله زده بازدید کند. وی در بدو ورود به شهرستان سنقر و کلیایی به شهدای این شهر ادای احترام کرد و گفت: «در فلسفه حکومت اسلامی چیزی جز خدمت به مردم نیست. روزی برای ما عید است که بتوانیم خدمت بیشتری به مردم کنیم .»
سلطانی فر و معاونان وزارت ورزش و جوانان روز پنجم فروردین ماه دیدار نوروزی با روحانی داشتند. رئیس جمهوری در این دیدار با اشاره به موفقیت‌های ورزش و فوتبال ایران در سال گذشته گفت: «مرتباً از طریق آقای سلطانی فر، پیگیر مسائل ورزش ، ورزش زنان و نتایج قهرمانان در رشته‌های مختلف و جوانان کشور هستم و امیدوارم همان‌طور که فوتبال ایران پنج ستاره شد، سایر بخش‌های کشور نیز چنین باشند.» سلطانی فر نیز در این دیدار با تشکر از توجه و پشتیبانی رئیس جمهوری نسبت به مسائل ورزش و جوانان چنین نظر داد: «با برنامه‌ریزی و تدارک وسیعی که داشته‌ایم، ان‌شاءالله تیم ملی بتواند در جام جهانی نماینده شایسته‌ای برای مردم و ورزش کشور باشد.» مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز با تشکر از توجه روحانی به فوتبال و تیم ملی در فاصله کمتر از 3 ماه به جام جهانی عنوان کرد: «ستاره‌های فوتبال ایران به آقای روحانی هم تعلق دارد و توفیقاتی که برای فوتبال ایران به دست آمده، حاصل پشتیبانی و توجه جناب آقای دکتر روحانی، آقای دکتر سلطانی فر و آقای دکتر جهانگیری بوده است.» سلطانی فر روز ششم فروردین در دیدار نوروزی با سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، گفت: «برنامه‌ریزی برای موفقیت ورزش ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا با جدیت و هماهنگی ادامه دارد.» او همچنین در این روز با وینفرد شفر سرمربی و سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال دیدار کرد و گفت:«در یک سال گذشته در استقلال و پرسپولیس اصلاحات ساختاری و اقدامات مناسبی برای تأمین منابع انجام دادیم و امروز شاهد موفقیت این دو تیم بزرگ و مردمی هستیم.» شفر نیز با تبریک سال نو به وزیر ورزش ، از تهران به‌عنوان پایتختی زیبا نام برد که مردمان بسیار مهربان، فرهنگی و فهیم دارد. او با بیان این مطلب که 50 سال در فوتبال فعال است و 32 سال آن را به‌عنوان مربی در این رشته فعالیت کرده، گفت: «می‌خواهم سفیر فوتبال ایران باشم .»
سلطانی فر که با برانکو سرمربی و حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس هم ملاقات نوروزی داشت، گفت: «تیم‌های فوتبال ما باید به باشگاه‌های حرفه‌ای تبدیل شوند.» وزیر ورزش و جوانان روز هفتم فروردین در سفر رئیس جمهوری به عشق آباد ترکمنستان، وی را همراهی کرد که در این سفر، یادداشت تفاهم همکاری بین وزارت ورزش و جوانان ایران و ترکمنستان به امضای مسئولان دو کشور رسید. همچنین روز هشتم فروردین و در سفر روحانی و جمعی از وزیر ان به جمهوری آذربایجان، تفاهمنامه همکاری برنامه اجرایی در حوزه ورزش و امور جوانان به امضای سلطانی فر و آزاد رحیم اف وزیر ورزش و جوانان آذربایجان رسید .
سلطانی فر روز یازدهم فروردین در بازدید از مسابقات رالی ساحلی دو دیفرانسیل چابهار اعلام کرد: «در دولت دوازدهم به استان‌های محروم توجه مضاعفی خواهیم داشت تا عقب ماندگی آنها را جبران کنیم که استان سیستان و بلوچستان یکی از این استان هاست.» ضمن اینکه بازدید از پروژه‌های زیرساختی ورزش ی منطقه آزاد چابهار، از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش بود. وی همچنین به شهر مرزی و شهید پرور پیشین سفر کرد و با حضور در محل شهادت سردار نورعلی شوشتری، محمد‌زاده و جمعی از شهروندان شهر پیشین، به این شهدا ادای احترام کرد و تهیه و نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال پوری، راه‌اندازی سیستم سرمایشی و محوطه‌سازی سالن ورزش ی شهید محمد‌زاده، توسط وزارت ورزش را به ورزش کاران شهر پیشین وعده داد

http://www.javanannews.ir/fa/News/24188/از-دیدار-با-سرخابی‌ها-تا-بازدید-از-مناطق-محروم
بستن   چاپ