آریا جوان
بهره‌برداری از دو خانه ورزش و یک زمین چمن در شهرستان‌های میناب و رودان
چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 10:04:51
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از بهره‌برداری دو باب خانه ورزش روستایی و یک زمین چمن با حضور معاونت توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان در شهرستان‌های میناب و رودان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،غلامعلی دانشور در جریان افتتاح دوباب خانه ورزش روستایی و یک زمین چمن اظهار داشت: دو خانه ورزش روستایی هرمزگان با حضور شعبانی‌بهار معاون امور توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان ، نخعی معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب و جمعی دیگر از مسؤولان در روستای سولقان از توابع شهرستان میناب و روستای برنطین از توابع شهرستان رودان نیز به بهره‌برداری رسید.
وی بیان داشت: علاوه بر افتتاح خانه‌های ورزش روستایی در شهرستان‌های قشم، بندرلنگه، رودان و میناب که با حضور معاون وزیر و دیگر مسؤولان افتتاح گردید، یک زمین چمن مصنوعی که در روستای خیرآباد از سوی شورای اسلامی و دهیاری احداث شده بود، نیز با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال و زیربنای یک هزار متر مربع در شهرستان رودان مورد بهره برداری قرار گرفت.
این مقام مسئول با اشاره به توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان نسبت به توسعه ورزش در مناطق روستایی و کمتربرخوردار، تصریح کرد: توسعه ورزش نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد و از همین رو باید شرایط و تجهیزات لازم برای ورزش در جامعه فراهم شود.
دانشور از برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور احداث یکصد باب خانه ورزش روستایی در هرمزگان گفت: توسعه ورزش مستلزم همکاری و حمایت همه دستگاه‌ها خصوصا بخش خصوصی است.
وی با بیان اینکه جامعه روستایی در مقایسه با جامعه شهری دسترسی کمتری به امکانات ورزشی دارد، اظهار کرد: از همین رو احداث خانه‌های ورزش روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/25077/بهره‌برداری-از-دو-خانه-ورزش-و-یک-زمین-چمن-در-شهرستان‌های-میناب-و-رودان
بستن   چاپ