آریا جوان
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد:
بهره‌گیری از ظرفیت چشمگیر جوانان برای برگزاری مطلوب جشنواره نشاط و امید
چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 11:56:47
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر بهره‌گیری و استفاده بهینه از ظرفیت چشمگیر جوانان برای برگزاری مطلوب جشنواره نشاط، امید و جوانان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،
سید محمدتقی علوی اظهار کرد: جوانان از ظرفیت‌های مهم و مورد توجه در هر حوزه‌ای هستند که باید به صورتی ویژه مورد توجه قرار گیرند .
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، جوانان را ظرفیت توانمند و بااستعداد هر جامعه دانست و افزود: باید این نیروی با پتانسیل بالا را شناسایی و از آنها استفاده و بهره برد .
وی جوانان را سرمایه‌های هر جامعه بیان کرد و یادآور شد: اگر امروز به حوزه جوانان توجه شده و برای این حوزه کار انجام شود هزینه نبوده بلکه به اصلاح آینده جامعه کمک شده است .
این مسوول با بیان اینکه حوزه جوانان اداره ورزش و جوانان تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است، گفت: برگزاری انواع جشنواره‌ها و دیگر برنامه‌های فرهنگی از جمله این اقدامات در ایام نوروز امسال بود.
علوی در ادامه برگزاری جشنواره نشاط، امید و جوانان را از دیگر برنامه‌های فرهنگی حوزه جوانان در ایام عید نوروز امسال ذکر کرد و گفت: این جشنواره در شهرهای مختلف استان برگزار شد .
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این برنامه ها ایجاد شور و نشاط احاد مردم استان و کشور ذکر کرد و گفت: جشنواره نشاط و امید نخستین برنامه فرهنگی این حوزه در سال جدید است .
وی بر بهره‌گیری و استفاده بهینه از ظرفیت چشمگیر جوانان برای برگزاری مطلوب جشنواره نشاط، امید و جوانان استان تاکید کرد و گفت: باید از حداکثر امکانات موجود برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره استفاده کرد .
این مسوول توجه و تلاش برای توسعه حوزه جوانان را یکی از اهداف اداره کل ورزش استان عنوان کرد و بیان داشت: با توجه و توسعه این حوزه می‌توان گامی موثر در پیشگیری و کاهش بسیاری از مشکلات از جمله آسیب‌های اجتماعی برداشت .
علوی توجه و حمایت از جوانان را راهی مناسب برای اصلاح جوانان و جامعه بیان کرد و بیان داشت : برگزاری چنین برنامه‌هایی در هدایت جوانان به ورزش موثر خواهد بود و امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم گامی موثر در راستای تشویق جوانان و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه برداریم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/25086/بهره‌گیری-از-ظرفیت-چشمگیر---جوانان--برای-برگزاری-مطلوب-جشنواره-نشاط-و-امید
بستن   چاپ