آریا جوان
وزیر ورزش و جوانان:
چابهار استعداد بالایی در زمینه ورزش کریکت و ورزش های آبی ساحلی دارد
چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 16:43:39
جوانان نیوز - چابهار استعدادهای بسیار بالایی در زمینه ورزش کریکت و ورزش های آبی ساحلی دارد به طوری که بسیاری از ورزشکاران تیم ملی از سیستان و بلوچستان و به ویژه این شهر هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان، وزیر ورزش و جوانان در سفر سرزده به چابهار اظهار داشت:چابهار استعدادهای بسیار بالایی در زمینه ورزش کریکت و ورزش های آبی ساحلی دارد به طوری که بسیاری از ورزشکاران تیم ملی از سیستان و بلوچستان و به ویژه این شهر هستند.
مسعود سلطانی گفت: این شهرستان از ظرفیت های خوبی برای برگزاری ورزش های آبی ساحلی، کریکت، فوتبال و رقابت های رالی اتومبیلرانی برخوردار است.
وی ادامه داد: برای بهره برداری بهتر از این رشته ها باید امکانات ورزشی هر چه سریعتر به چابهار اختصاص پیدا کند.
وی افزود: تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در چابهار یکی از خواسته های مهم ورزشکاران است که این امر در اولویت وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: با تکمیل طرح های ورزشی در چابهار شاخص های ورزشی این شهرستان ارتقا پیدا می کند.
سلطانی فرخاطر نشان کرد: ورزشگاه چابهار تا هفته دولت امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز گفت: ورزشگاه کریکت این شهرستان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 30 میلیارد ریال برای آن هزینه شده و 35 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن نیاز است.
محمود رضا امیاری افزود: ورزشگاه چابهار با 25 میلیارد ریال هزینه 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 25 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن مورد نیاز است.
وی ادامه داد: همچنین سالن 2 هزار نفری چابهار با 90 میلیارد ریال اعتبار80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 30 میلیارد دیگر برای تکمیل آن نیاز است.
وی بیان کرد: فضای سرانه ورزشی چابهار 16 صدم متر مربع است.
امیاری تصریح کرد: در مجموع پنج فضای ورزشی در سطح این شهرستان وجود دارد.
وی چمن مصنوعی در بریس، گارکندی و تیس را از دیگر امکانات ورزشی شهرستان چابهار عنوان کرد.
همچنین در پایان سفر سرزده مقام عالی وزارت ورزش و جوانان نیز از ظرفیت ها، امکانات و طرح های ورزشی نظیر سالن ورزشی 2 هزار نفری شهید ریگی، محل برگزاری رالی اتومبیلرانی در کوههای مریخی و ساحل چابهار- گواتر، ورزشگاه کریکت دریا بزرگ و سالن ورنا منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/25098/چابهار-استعداد-بالایی-در-زمینه-ورزش-کریکت-و-ورزش-های-آبی-ساحلی-دارد
بستن   چاپ