آریا جوان
در دیدار مسوولان و نمایندگان با اهالی منطقه وحدت اردبیل
آقاخانی: دو زمین چمن مصنوعی در منطقه وحدت اردبیل احداث میشود
يکشنبه 19 فروردين 1397 - 11:00:59
جوانان نیوز - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از احداث دو زمین چمن مصنوعی از طریق ماده 27 در منطقه وحدت اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، بهرام آقاخانی در دیدار مسوولان و نمایندگان با اهالی منطقه وحدت اردبیل که در محل فرمانداری این شهرستان انجام شد، گفت: سرانه ورزشی شهر اردبیل نسبت به سایر شهرستانهای استان پائین است و برای رفع این نقصان قصد داریم دو زمین چمن مصنوعی را در کنار سالن های شهید ارمکان و شهید پور سیف در منطقه وحدت اردبیل از طریق ماده 27 احداث کنیم تا به نوعی پاسخگوی علاقمندان فراوان فوتبال و فوتسال در این مناطق باشیم.
وی افزود: با وجود این که 3 سالن ورزشی مناطق سلمان آباد، آراز علی و گلمغان از سالهای قبل احداث شده بودکه عملیات بهسازی آنها به امید خدا تا 6 ماهه ابتدایی سال 1397 به اتمام خواهد رسید، یک سالن دیگر هم در سلمان آباد با همکاری مسکن و شهرسازی در منطقه سلمان آباد(محله ایران آباد) در حال احداث داریم که امیدواریم تا پایان سال جاری تکمیل شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: در عین حال 50 درصد تشکل های حوزه جوانان ما مربوط به منطقه وحدت اردبیل است و حتما در سال 97 برنامه های ویژه ای برای این حوزه ها خواهیم داشت و با برگزاری جلسات مختلف در حوزه جوانان منطقه وحدت سعی داریم در تمام شاخه های فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، کارآفرینی و ... نشست های تخصصی برگزار کرده و فعالیت های حوزه جوانان را ساماندهی کرده و در حد توان به بار بنشانیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/25189/آقاخانی--دو-زمین-چمن-مصنوعی-در-منطقه-وحدت-اردبیل-احداث-میشود
بستن   چاپ