آریا جوان
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد :
2 هزار و00 3خانه ورزش روستایی تا تیرماه آماده بهر برداری می شود / پیش بینی ایجاد سه هزار خانه ورزش روستایی دیگر برای سال 1397
يکشنبه 19 فروردين 1397 - 13:25:08
جوانان نیوز - معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام خبر تکمیل 2 هزار و 300خانه ورزش روستا تا تیرماه امسال اظهار داشت : پیش بینی می شود سه هزار خانه ورزش روستایی دیگر برای سال1397 به بهره برداری برسد .

دکتر شعبانی بهار در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت :برای کشف استعداد های ورزش ی جوانان روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان ساکن روستاهای کشور در سال ٩٦ ١٣ اعتبار به میزان ٩٠ میلیارد ریال به صورت مشترک توسط وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور ( ستاد مبارزه با مواد مخدر) برای راه اندازی ٢٣٠٠ خانه ورزش روستایی تامین شود .
و ی ادامه داد : تا کنون ١٤٠٠ خانه ورزش روستایی با همکاری فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها افتتاح و بهره برداری شده و باقیمانده تا پایان تیرماه ١٣٩٧ تکمیل و راه اندازی خواهد شد.
به گفته معاون وزارت ورزش و جوانان برای سال ٩٧ ١٣ بر اساس تفاهم مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی ٣٠٠٠ خانه ورزش روستایی دیگر در کشور به میزان ١٢٠ میلیارد ریال تامین و اقدام خواهد شد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/25202/2-هزار-و00-3خانه--ورزش--روستایی-تا-تیرماه--آماده-بهر-برداری-می-شود---پیش-بینی-ایجاد-سه-هزار-خانه--ورزش--روستایی-دیگر-برای-سال-1397
بستن   چاپ