آریا جوان
مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اعلام کرد:
اولین سرویس از مجموعه خدمات دولت همراه در وزارت ورزش و جوانان به زودی راه اندازی می شود
يکشنبه 19 فروردين 1397 - 13:49:21
جوانان نیوز - مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان با اعلام راه اندازی سرویس استعلام وضعیت ثبت نام در پایگاه ملی سرمایه انسانی ورزش کشور از طریق تلفن همراه (با استفاده از کدهای USSD )، این اقدام را سرآغاز توسعه خدمات وزارت ورزش و جوانان در حوزه خدمات دولت همراه دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سرویس استعلام وضعیت ثبت افراد در پایگاه سرمایه انسانی ورزش کشور از طریق کدهای USSD اپراتورهای تلفن همراه به زودی برای عموم مردم میسر می شود.
مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان با اعلام این خبر این اقدام را گامی به سوی توسعه خدمات دولت همراه در وزارت ورزش و جوانان دانست و افزود: با توجه به دامنه نفوذ تلفن همراه در سراسر کشور امکان دریافت خدمات از طریق این بستر ارتباطی در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گرفته است و در این راستا وزارت ورزش و جوانان اولین سرویس خود را راه اندازی کرد.
این مرکز در خصوص شیوه دسترسی به سرویس مذکور اشاره کرد: کلیه اقدامات فنی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و کارشناسان مجموعه صورت پذیرفته است و ظرف چند روز آینده از طریق سرشماره *4# که مربوط به خدمات دولت همراه می باشد در دسترس قرار خواهد گرفت. با راه اندازی این سرویس جامعه فعال در حوزه ورزش کشور اعم از ورزش کاران، مربیان و داوران در سراسر کشور می توانند با استعلام کد ملی خویش از وضعیت ثبت اطلاعات خود در پایگاه ملی سرمایه انسانی ورزش کشور مطلع شده و به منظور ثبت و یا تکمیل اطلاعات به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند.
راه اندازی سرویس های بیشتر از جمله سرویس استعلام وضعیت ثبت در سامانه اعتبارنامه سمن ها و صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در برنامه های آتی این مرکز قرار دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/25207/اولین-سرویس-از-مجموعه-خدمات------دولت-همراه-----در-وزارت--ورزش--و--جوانان--به-زودی-راه-اندازی-می-شود
بستن   چاپ