آریا جوان
نگاهی به عملکرد و دستاوردهای فدراسیون ورزش های رزمی در سال 96/ کسب 235 مدال بین المللی در رشته های مختلف رزمی
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 10:45:15
جوانان نیوز - "محمود رشیدی" رئیس فدراسیون ورزش های رزمی، اظهار داشت: سال 96سال پرباری برای فدراسیون ورزش های رزمی و ورزشکاران آن بود .همچنین در سال 97 رقابت های متعدد و با اهمیتی را در پیش رو داریم که برنامه ریزی های دقیقی در این مورد صورت پذیرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی، محمود رشیدی رییس فدراسیون ورزش های رزمی ، مهمترین اقدامات و دستاوردهای این فدراسیون در سال 96 را در حوزه ها و زیرمجموعه های مربوطه بیان کرد.
وی بیان داشت :تاسیس هیات ورزش ها ی رزمی در جزیره کیش ، تشکیل جلسات هیات رییسه در 3 نوبت ، بازدیدهای استانی رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه از 12 هیات استان کشور ، برگزاری 6 مجمع انتخاباتی استانهای آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، البرز، اردبیل، گلستان ، فارس ، تعیین سرپرست جهت هیات های ورزش رزمی جزیره کیش، هرمزگان، خراسان شمالی و بوشهر باحضور رئیس فدراسیون یا نائب رئیس و دبیر فدراسیون ، برگزاری 4 مجمع عمومی عادی سالانه در استانهای کردستان، اصفهان، تهران و مازندران از جمله مواردی بود که در سال 96 صورت پذیرفت.
رشیدی همچنین به صدور بخشنامه ها و دستورالعمل های آموزشی ، مسابقاتی ، آیین نامه های مدیریتی جهت ایجاد یکسان سازی فعالیتهای فدراسیون و هیاتهای رزمی استانی ، کاهش هزینه صدور کارت عضویت فدراسیون جهت رشته های تحت پوشش براساس میزان عملکرد ، پیوستن رشته گراپلینگ از کشتی به فدراسیون و همچنین تاسیس چندین سیستم به رشته های تحت پوشش فدراسیون بنا به نظر شورای فنی و تایید وزارت ورزش در طی سال 96 اشاره کرد.
رشیدی افزود: در روزهای پایانی سال 96 با موافقت اعضای هیات رئیسه، کارگروهی جهت بازنگری و تدوین آیین نامه های فدراسیون خصوصا در بخش مسابقات تشکیل شد.
وی در خصوص بخش مسابقات گفت: در سال 96 تعداد 116 مسابقه با عناوین مسابقات کشوری، قهرمانی کشور، قهرمان قهرمانان، قهرمانی شمال غرب کشور، قهرمانی شرق کشور، قهرمانی غرب کشور، رقابت های چهار جانبه، قهرمانی درون سپاه، انتخابی تیم ملی، انتخابی تیم های منتخب و رقابت های جام فجر و رقابت های اورآسیا ( در دو بخش بانوان و آقایان ) در تمام رده های سنی توسط ( انجمن ها-کمیته ها- گروه ها و سیستم های تحت پوشش فدراسیون در سراسر کشور برگزار و پیگیری گردید.
رشیدی افزود: از مهم ترین دستاورد های فدراسیون ورزش های رزمی، کسب 235 مدال ارزشمند ( 90طلا، 82 نقره و 63 برنز) در عرصه بین الملل در رشته های مختلف رزمی و طی19 اعزام با جامعه آماری 282 ورزشکار در رده های مختلف سنی در بخش های آقایان و بانوان به شرح زیر بوده است:
کسب 124 مدال در 9 رقابت جهانی:
40 طلا، 44 نقره و 37 برنز
کسب 16 مدال از 3 رقابت آسیایی:
3طلا، 4نقره و9برنز
کسب 95 مدال از 6 تورنمنت بین المللی :
44طلا،34 نقره و 17 برنز
رئیس فدراسیون ورزش های رزمی افزود : در جمع این مدال ها 10مدال ارزشمند رقابت های آسیایی ایندورگیمز 2017 در ترکمنستان و توسط رزمی کاران دو رشته موی تای و سامبو وجود دارد که از افتخارات این فدراسیون می باشد.
وی بیان داشت در سال 96 فدراسیون ورزش های رزمی با همکاریهای چند جانبه بین رشته های تحت پوشش خود ، وزارت ورزش، شورای برون مرزی و کمیته ملی المپیک ، متولی برگزاری چندین دوره آموزشی بین المللی در ایران بوده است.
محمود رشیدی در خاتمه افزود: بر آنیم تا با استفاده از تجربیات کسب شده در طی این سالها خصوصا تجربیات ، موفقیت ها و حتی شکست هایی که در سال 96 داشتیم با حضور نیروهای متخصص و دلسوز سال 97 را پربار تر و موفق تر به سرانجام رسانیم .
همت خود را برآن داشتیم که در آغازین روزهای این سال با اهتزاز پرچم کشور عزیزمان در رقابت های آسیایی 2018 اندونزی گام های نخست این موفقیت را به امید خدا و کمک عزیزان برداریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/25235/نگاهی-به-عملکرد-و-دستاوردهای-فدراسیون-ورزش-های-رزمی-در-سال-96--کسب-235-مدال-بین-المللی-در-رشته-های-مختلف-رزمی
بستن   چاپ